וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין ניצחה את קרית שמונה 0:2

בן שמעון חשב שיוכל לשנות משהו בבכורה המחודשת בצפון, אבל שערים של יא יא פטי וצגאי העניקו לסכנין ניצחון 0:2, והשאירו את קרית שמונה במקום האחרון

שינוי מומנטום, זה כל העניין. זה מה שרצו בקרית שמונה, בגלל זה החליפו את אלי כהן ברן בן שמעון. בקבוצה אמנם העידו בשבוע האחרון על שינוי חיובי באווירה במהלך האימונים, אך אם לשפוט על פי היכולת שהציגו הצפוניים על כר הדשא הערב (שבת), שום דבר לא השתנה. לא לטובה, בכל אופן. אחרי עוד הפסד, הפעם 2:0 לסכנין, קרית שמונה למעשה השיגה 0 נקודות מתוך 18 אפשריות נגד סכנין והכח עמידר רמת גן, שתי יריבותיה העיקריות בתחתית. ככה לא נשארים בליגה. קבוצה שלא מסוגלת לנצח, או אפילו לסיים בתיקו במשחקי התחתית החשובים הללו, מקומה אך ורק כסוגרת הטבלה.

ואם קרית שמונה חיפשה שינוי מומנטום, בני סכנין ככל הנראה קיבלה אותו. למרות שהציגה יכולת די נוראית במהלך כל המשחק, ממש כמו היריבה, סכנין לפחות יכולה להתגאות בשלוש הנקודות, שישמשו אותה כלי עזר חשוב להישארות אפשרית בליגה. אחרי שעבאס סואן קיבל פרחים ותעודת הוכרה על העונה שעברה בקרית שמונה, הציגו שתי הקבוצות את אחת המחציות הראשונות העלובות ביותר שנראו בכדורגל הישראלי העונה.

המחצית השניה לא היתה הרבה יותר טובה, אבל לפחות קיבלנו שני שערים, הגם מעט מקריים. יחיאל צגאי שלח כדור לתוך הרחבה בדקה ה-77, ויא יא פטי, שעלה להתקפה בעקבות כדור קרן, המשיך אותו הישר לחיבורים כדי לקבוע את ה-0:1 החשוב. צגאי, שלמעשה שינה את משחק סכנין מהספסל, הוסיף אחד משלו בדקה ה-89 כדי לקבוע את תוצאת המשחק. בסופו של דבר, קיבלנו משחק בין שתיים מהקבוצות הגרועות בליגה, שהוכיחו בדיוק מדוע הן מדורגות בתחתית הטבלה. קרית שמונה תמשיך לחפש את היציאה לדרך חדשה בשבוע הבא. כפי שהיא שיחקה היום, לא ברור האם זה ריאלי.

מהלך המשחק

דקה 17 - התקפה מסודרת של קרית שמונה מהאגף הימני הסתיימה בהגבהה של בונדר לרחבה, ונגיחה של ירו בלו מעל השער.

דקה 30 - אחמד קאסום קיבל כדור נהדר מחלאילה ברחבה, הקפיץ מעל דני עמוס אך הכדור ברח לו החוצה.

דקה 36 - בלו הוריד כדור עם הראש לאבידור, שבעט נפלא מהאוויר ליד הקורה.

דקה 48 - חאמד גנאים קיבל כדור רוחב, ומ-12 מטרים בעט ליד הקורה.

דקה 62 - קולב שלח כדור יפה לירו בלו, שהפציץ בבעיטה אלכסונית למסגרת, אך עמרי אלון הדף טוב לקרן.

דקה 73 - בעיטה אדירה של עבאס סואן עברה מעל המשקוף.

דקה 77 - גול! צגאי שלח כדור לרחבה, ופטי המשיך בבעיטה חזקה לחיבורים. 0:1 לבני סכנין.

דקה 89 - גול! יחיאל צגאי בעט כדור חזק למרכז השער. דני עמוס הדף לתוך שערו. 0:2 לבני סכנין.

קרית שמונה: דני עמוס, דני בונדר, יוסי ביטון, לואיס גוטיירז, עמיר נוסבאום, סאלח חסארמה, פול קסאני (בני בן זקן 76), תומר סויסה (שלומי אביסידריס 72), עומר פרץ (טודור קולב 46), יובל אבידור, ירו בלו.

בני סכנין: עומרי אלון, עלי עותמאן, יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, חיים בנון, עבאס סואן, חאלד חלאיילה (יחיאל צגאי 63), חאמד גנאים (אשרי גיטה 74), אחמד קסום, אבודו אוקוצ'ה (סרחיו נואבה 82).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully