וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבס: "הדבר החשוב ביותר הוא זכייה באליפות"

בברצלונה נערכים להמשך המאבק על התואר ופוגשים הערב (21:00, 5) את חטאפה בחוץ, ריאל יוצאת למשחק חוץ אצל רקראטיבו הואלבה

מחזור המשחקים בספרד עבר ברובו לשבת כאשר חמישה משחקים פותחים את המחזור ה-31 בליגה ושתי הגדולות ממשיכות במאבק שלהן על התואר. ברצלונה תנסה להגדיל הערב (שבת, 21:00, ספורט 5) את הפער בצמרת מריאל וכדי לעשות זאת היא תצטרך לנצח את חטאפה במשחק החוץ. בארסה, שמגיעה במצב רוח מצוין לאחר שהבטיחה השבוע את העלייה לחצי גמר ליגת האלופות, היא מסתערת על המטרה הבאה.

"אנחנו חייבים לעטר את העונה המצוינת הזו עם תארים", הבטיח דני אלבס לקראת המשחק. "אני בטוח שברצלונה תזכה במשהו. במחשבות שלנו הדבר החשוב ביותר הוא האליפות". לפפ גווארדיולה אין פציעות של שחקנים לקראת המשחק מול הקבוצה היחידה שבארסה עדיין לא ניצחה העונה. במשחק הראשון בקאמפ נואו נגמר ב-1:1 וכעת תקווה בארסה לגורל קצת שונה.

בחטאפה עדיין נאבקים על ההישארות בליגה. הקבוצה רחוקה ארבע נקודות בלבד מהקו האדום ועל כן יש לשחקנים של ויקטור מונוז לא מעט על מה להילחם. בשבוע שעבר ניצחה הקבוצה 0:1 את סביליה וקיבלה דחיפה רצינית במאבקים בתחתית. "מה שמדאיג אותי בעיקר זה שהם מגינים מצוין", אמר מונוז לקראת המשחק. "רוב המועדונים הגדולים לא עושים את זה כמו שצריך מכיוון שהם נשענים על שחקנים גדולים. זה ההבדל הבסיסי בינן לבין ברצלונה".

רקראטיבו הואלבה - ריאל מדריד (שבת, 23:00, ערוץ 5)

בריאל ראו השבוע איך ברצלונה נשארת הספרדיה היחידה בצ'מפיונס ויודעים שהעייפות שלה אמורה לשחק תפקיד מפתח כאשר העונה תתקדם. למרות ארבעת הניצחונות הרצופים (ו-14 ניצחונות ב-15 המשחקים האחרונים), הבלאנקוס יודעים שזה לא מספיק שכן פער שש הנקודות נראה בשלב הזה איתן לזכותם של הקטלונים. כעת פוגשים שחקניו של חואנדה ראמוס את רקראטיבו, שנאבקת על חייה בתחתית עם 30 נקודות בלבד ולאחר שלושה הפסדים רצופים, כשהאחרון שבהם היה לברצלונה במחזור האחרון (2:0).

אתלטיקו מדריד - נומאנסיה (שבת, 21:00)

אחרי הניצחון במחזור האחרון על לה קורוניה (1:2) מקווה אתלטיקו מדריד להמשיך ולהשיג ניצחונות נוספים, שכן חוסר היציבות שלהם מקשה עליהם במאבק על מקום לאירופה, עליו נלחמות גם ויאריאל, ולנסיה, מלאגה ולה קורוניה. "היה לנו מזל מכיוון שהיריבות שלנו מעדו כשאנחנו גם מעדנו, כך שזה לא השפיע עלינו יותר מידי", הסביר לואיז פראה את קו המחשבה באתלטיקו. "למרות זאת, אנחנו לא יכולים למעוד שוב, אם אנחנו רוצים לחזור לליגת האלופות בשנה הבאה".

משחקים נוספים:

מלאגה - מאיורקה (שבת, 21:00)
אתלטיק בילבאו - דפורטיבו לה קורוניה (שבת, 21:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully