וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: וולפסבורג ניצחה 1:2 את לברקוזן

צמד של החלוץ הברזילאי גראפיט העניק לוולפסבורג 1:2 על לברקוזן, ושמר על פער 3 הנקודות בפסגה מהשנייה באיירן, שניצחה 0:1 את ארמיניה

האליפות בגרמניה כנראה תוכרע רק במחזור האחרון, והמחזור ה-28 ששוחק הערב (שבת) רק חיזק את התחושה הזו. אחרי שזהות המוליכה התחלפה מספר פעמים העונה, נראה שהקרב המותח על התואר יימשך עד הרגע האחרון. לבאיירן מינכן, שהודחה השבוע מאירופה, חיכה משחק קל על הנייר, אך כבר ראינו העונה איך שחקניו של יורגן קלינסמן מתקשים במשחקים שהם אמורים לנצח. למרות שליטה מוחלטת במשחק החוץ נגד ארמיניה בילפלד שנלחמת על חייה, זה נגמר ב-0:1 קטן-גדול משער של המפציץ האיטלקי לוקה טוני. לדאבונה של באיירן, המוליכה וולפסבורג ניצלה את יכולתו האישית של גראפיט הברזילאי, שצמד שערים שלו העניק לה ניצחון ביתי 1:2 על באייר לברקוזן, ושמרה על יתרון שלוש הנקודות בפסגה.

שטוטגרט שמרה על המרחק משתי המובילות עם 0:3 בקלן, ואילו הופנהיים המשיכה לאבד גובה אחרי תיקו 2:2 עם האחרונה בטבלה קרלסרוהה. בורוסיה מינשנגלדבך המשיכה להסתבך בתחתית אחרי שהובסה 4:1 בפרנקפורט, ואילו דורטמונד התקרבה מעט לצמרת בעזרת ניצחון 0:2 בבוכום. את המחזור פתחה ביום שישי שאלקה, שפירקה את קוטבוס המסכנה עם 0:4, שהעלה אותה למקום השישי.

שאלקה - אנרג'י קוטבוס 0:4

אחרי שנקלעו לעונה מאכזבת מבחינתם, שאלקה יכולים לפחות להיות מעט מעודדים מתוצאה שמקרבת אותם למקום באירופה על חשבון קוטבוס החלשה, שממשיכה להסתבך בתחתית ונראה ששום דבר כבר לא יעזור לה. משעזב פרד רוטן את הקבוצה, לאחר שלא הצליח לשחזר את ההצלחה שלו מטוונטה, הכחולים ממשיכים להשתפר ורשמו כעת ניצחון שלישי ברציפות. במקביל, הניצחון הזה גורם ללא מעט לחץ אצל הופנהיים במאבק על מקום לאירופה, אותו חומדת שאלקה.

החגיגה של הקבוצה מגלזנקירשן החלה כבר אחרי ארבע דקות לאחר שכריסטיאן פאנדר קיבל כדור מראפיניה וסיים עם שער. בדקה ה-23 חליל אלטינטופ הבקיע את השני לאחר שקווין קוראני פירגן לו במסירה. השלישי היה שייך לג'רמיין ג'ונס, שבדקה ה-60 קיבל מאלטינטופ וקוראני קינח עם הרביעי שתי דקות לסיום לאחר מסירה של אורלנדו אנחלאר.

ארמיניה בילפלד - באיירן מינכן 1:0

הלחץ הכבד שהיה על הגב של יורגן קלינסמן מעט נרגע בשבוע האחרון, אחרי שהבווארים הביסו 0:4 את פרנקפורט במחזור הליגה האחרון ולאחר מכן סיימו ב-1:1 נגד ברצלונה. ולמרות הניצחון על ארמיניה, באיירן נותרה שנייה בטבלה ומרחק שלוש הנקודות לא יכול לתת לה שקט. המארחים עדיין רחוקים מלהבטיח עוד עונה בליגה הראשונה ונלחמים על חייהם עם מנשנגלדבאך, אך בילפלד, שנחשבת לקבוצת הבית הגרועה ביותר בגרמניה עם שתי נקודות כל העונה, לא ממש היוותה יריב לבווארים, למרות התוצאה המחמיאה כביכול.

באיירן הסתערה למן הפתיחה על שערו של דניס אילהוף, והמארחים התקשו לעבור את החצי, אך לוקה טוני ופרנק ריברי לא מצאו את הרשת והמחצית הסתיימה בתיקו 0:0. במחצית השנייה לא נרשם שום שינוי, וקבוצתו של יורגן קלינסמן המשיכה לחפש את השער. בסופו של דבר היא גם מצאה אותו, כשלוקה טוני נגח היטב בדקה ה-64, קבע 0:1, ושחרר הרבה לחץ בבוואריה. אחרי השער באיירן לא נסוגה והמשיכה להפציץ את שערו של אילהוף, אך לבסוף הסתפקה ב-0:1 קטן-גדול שהשאיר את הפער מוולפסבורג בעינו.

וולפסבורג - באייר לברקוזן 1:2

שחקניו של פליקס מגאת' נמצאים בתקופה מצוינת, ואחרי שהשיגו הערב עשרה ניצחונות רצופים, נראה שבוולפסבורג יכולים לדבר ברצינות על התואר. במועדון מבינים שהמפתח לאליפות הראשונה של המועדון נעוץ בשמירה על הפער, ולמרות משחק לא טוב של הקבוצה היא ידעה להוציא את הנקודות, להפגין אופי ונחישות מול קבוצה טובה, ולספק לאוהדיה סיבה טובה להאמין שהיא מסוגלת לקחת את הכתר מראשה של באיירן.

וולפסבורג ידעה שמולה ניצבת קבוצת החוץ הטובה בגרמניה, וניצלה פתיחה טובה כדי לעלות ל-0:1, משער של חלוצה הבריזלאי גרפיט בדקה ה-23. השער נתן את האות לתנועה חד סטרית לעבר שערו של דייגו בנאגליו השוויצרי, אך ההגנה בראשות אנדראה ברזאלי ויאן סימונק בלמה כל ניסיון הבקעה. תחילת המחצית השנייה בישרה על המשך מגמה, ובדקה ה-54 לברקוזן באה על שכרה, כשקשרה טוני קרוס כבש וקבע שוויון 1:1. אבל וולפסבורג כבר לימדה אותנו העונה שהיא על אמת. שחקניו של פליקס מגאת' התעוררו וניצלו את כושרו הטוב של גראפיט, שהשלים מקרוב צמד בדקה ה-84 והעניק לקבוצתו שלוש נקודות יקרות מפז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

פ.צ. קלן - שטוטגרט 3:0

למרות שהפער בינם לבין וולפסבורג הראשונה הוא רק שש נקודות, בשטוטגרט לא מדברים בקול רם מדי על אליפות. הקבוצה של מרכוס באבל בתקופה מצוינת, שכן היא הפסידה רק פעם אחת ב-14 המשחקים האחרונים. בקלן מבינים שהעונה שלהם כמעט גמורה ולאחר שהקבוצה לא ניצחה באף אחד משבעת משחקי הבית האחרונים שלה, כולל זה נגד שטוטגרט, אין לה ברירה אלא פשוט לתקן את המאזן העגום לפני שמסיימים את העונה.

המארחים שלטו במחצית הראשונה, אך נכנעו לנגיחה של מריו גומז בדקה ה-16, ופיגרו 1:0 בתום המחצית הראשונה. קלן המשיכה להילחם, אך שטוטגרט שוב הייתה זו שכבשה, כשמריו גומז השלים צמד בדקה ה-55 כשבעט חופשי מתוך רחבת החמש וקבע 0:2. מאמן קלן כריסטוף דאום הכניס את ווילפריד סנאו ומנאסה אישיאקו, אך קלן לא מצאה דרך לפרוץ את שערו של יינס להמאן. מריו גומז דווקא מצא את הדרך לשלושער בדקה ה-72, אחרי שקיבל כדור בתוך הרחבה, נשאר לבדו מול שער חשוף, והשלים ערב גדול מבחינה אישית.

איינטרכט פרנקפורט - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:4

גל אלברמן הפצוע לא היה בסגל למשחק, וחלוץ נבחרת ישראל רוברטו קולאוטי שיחק 90 דקות בחוד התקפת האורחים, אבל זה לא ממש עזר לגדלבאך. פרנקפורט הייתה חייבת ניצחון כדי לברוח מהתחתית, וידעה לצלוח משחק שווה כוחות הודות לסיומת טובה של המחצית הראשונה, בה כבש אלכסנדר מאייר בדקה ה-40 והעלה את קבוצתו ל-0:1, ופתיחה טובה של השנייה עם שער של היווני ניקוס ליברופולוס בדקה ה-47. בדקה ה-74 גלדבאך צימקה מהנקודה הלבנה בעזרת בעיטה של פיליפ דמס, אבל תוך 6 דקות נגוז חלום התיקו כשמרקו ראס הרס עם 1:3. האורחים נשברו, ומיכאל פינק סגר עניין עם 1:4 בדקה ה-89, כשהוא מעניק לאוהדים בקומרזבנק-ארינה סיבה להיות מרוצים בסוף השבוע.

קרלסרוהה - הופנהיים 2:2

הסינדרלה מהופנהיים ממשיכה לאבד גובה בבונדסליגה, וגם הפסימים שבאוהדיה לא ציפו לנקודה אחת בכיס אחרי המפגש עם סוגרת הטבלה קרלסרוהה. הפתיחה נראתה מבטיחה עם שער של סיאד סליחוביץ' בדקה ה-28, שקבע 0:1 לאורחים, אבל קרלסרוהה הגיבה מהר עם שוויון בדקה ה-33 משער של סבסטיאן פרייס. בדקה ה-49 הופנהיים החזירה לעצמה את היתרון משער של סלים טבר, אבל ג'ובאני פדריקו הרשית בדקה ה-66 וקבע שוויון 2:2.

בוכום - בורוסיה דורטמונד 2:0

בשקט בשקט דורטמונד שומרת על מרחק סביר מהצמרת, וארחי ניצחונה הרביעי ברציפות, היא יכולה לראות עצמה כנאבקת על מקום באירופה בעונה הבאה. שערים של פטריק אומווילה (11) ונלסון היידו ואלדז (54), העניקו לה שלוש נקודות, והנחילו לבוכום הפסד שניים-עשר העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully