וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי ניצחה 1:2 את ארסנל ועלתה לגמר הגביע האנגלי

אחרי שניפנפה את ליברפול מליגת האלופות, הדיחה צ’לסי של הידינק את ארסנל בחצי גמר הגביע עם ניצחון 1:2 (מאלודה ודרוגבה כבשו)

אחרי שהן הבטיחו את מקומן בחצי גמר ליגת האלופות, לארסנל ולצ'לסי היה הערב (שבת) עוד איזה מאבק קטנטן לפני שממשיכים הלאה. שתי הקבוצות הלונדוניות נלחמו בוומבלי בחצי גמר הגביע האנגלי, מתוך ידיעה שהיריבה הבאה שלהן תהיה מנצ'סטר יונייטד או אברטון שתיפגשנה ביום ראשון. בתום מאבק עיקש הייתה זו צ'לסי שיצאה עם ידה על העליונה, כשניצחה 1:2 בזכות שער ניצחון של דידייה דרוגבה בדקה ה-84.

ארסנל הגיעה עמוסת ביטחון, בזכות רצף הניצחונות המרשים שלה בשבועות האחרונים והכושר בו מצוי עמנואל אדבאיור. לוקאס פביאנסקי הפולני, ביום הולדתו ה-24, פתח בשער במקום מנואל אלמוניה הפצוע, כשבצד השני ג'ון טרי, שראה מהיציע את קבוצתו עולה לחצי הגמר באמצע השבוע, חזר להרכב של חוס הידינק.

צ'לסי הייתה הראשונה לסכן את השער, כשפביאנסקי יצא רע וראה נגיחה של דרוגבה חולפת מעליו ומורחקת מהקו על ידי גיבס. בדקה ה-18 עלתה ארסנל ליתרון לאחר שוולקוט בעט בשמאל, הכדור פגע בידו של אשלי קול, הטעה מעט את צ'ך וחדר פנימה. בדקה ה-33 הושג השיוויון, כשמאלודה חלף על פני אבואה ובימין בעט שטוח לפינה הקרובה והכניע את פביאנסקי הרדום. שלוש דקות לאחר מכן וכמעט נרשם מהפך, כשאנלקה חטף כדור מההגנה והבעיטה שלו נעצרה בקורה. 1:1 בתום מחצית קצבית בוומבלי.

שתי הקבוצות נרגעו לאחר המנוחה בהפסקה, ועיקר הסכנה על השערים נבעה מבעיטות ממרחק. בדקה ה-68 הגיעה צ'לסי למצב מצוין, כשדרוגבה העביר ללמפארד וזה בעט מהאוויר סמוך לקורה. בדקה ה-84, ממש רגעים לאחר חילוף מוזר בו ויתר ארסן ונגר על אדבאיור לטובת בנדטנר, נשלח דרוגבה על ידי למפארד, ברח מסילבסטרה הכבד, עקף את פביאנסקי ובעט לרשת החשופה. 1:2 לצ'לסי בסיום.

הרכב ארסנל: לוקאש פביאנסקי, עמנואל אבואה, קולו טורה, מיקאל סילבסטרה, קירן גיבס, תיאו וולקוט, ססק פברגאס, אבו דיאבי, דנילסון (סמיר נאסרי, 86), רובין ואן פרסי (אנדריי ארשאבין, 76), עמנואל אדבאיור (ניקלאס בנדטנר, 83).

הרכב צ'לסי: פטר צ'ך, ברניסלב איבנוביץ', אלכס, ג'ון טרי, אשלי קול, מיכאל באלאק, פרנק למפארד, מייקל אסיין, פלורן מאלודה, ניקולא אנלקה (סלומון קאלו, 81), דידייה דרוגבה.

אסטון וילה - ווסטהאם 1:1

אחרי שאיבדה את המירוץ להתברג בין ארבע הראשונות, אסטון וילה מקווה לפחות לא לנשור מהמקום השישי. שחקניו של מרטין אוניל פגשו את הפטישים, שבעצמם נלחמים על מקום גבוה יותר ומפנטזים על המקום השישי, לאחר שלא ניצחו באף אחד משבעת המחזורים האחרונים. אמיל הסקי חזר מפציעה כמחליפו של גבריאל אגבונלהור, והיה האיש שהעלה את המארחים ליתרון בדקה ה-11, אחרי בישול של ג'יימס מילנר. היתרון החזיק מעמד עד לדקה ה-84, אז דייגו טריסטן הנשכח המשיך לרשת בעיטה של קירון דייר וקבע חלוקת נקודות.

פורטסמות - בולטון 0:1

בשני המחזורים האחרונים קבוצת התחתית מפורטסמות סיימה רק בתיקו, אך הערב הייתה לה הזדמנות פז למשהו אחר במאבק מול שחקניו של גארי מגסון, שיחסית מרוחקים מהקו האדום. בולטון (תמיר כהן בילה 90 דקות על ספסל המחליפים) החזיקה מעמד עד לדקה ה-78, אך אז נכנעה לשער של קאנו הניגרי, שעלה מהספסל רק שבע דקות קודם לכן והעניק את מלוא שלוש הנקודות לפול הארט.

סנדרלנד - האל סיטי 0:1

קרב על שש נקודות נערך הערב באיצטדיון האור, כשסנדרלנד מהמקום ה-17 אירחה את האל מהמקום ה-15. טל בן חיים ישב 90 דקות על ספסל המקומיים, וראה בדקה ה-45 את ג'יבריל סיסה הצרפתי נוגח לרשת של מייהיל. בעקבות הניצחון עקפה סנדרלנד את האל ורחוקה ארבע נקודות מהקו האדום.

סטוק סיטי - בלקבורן 0:1
לסטוק: ליאם לורנס (75)

מידלסברו - פולהאם 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully