וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופניים: טיילר המילטון פורש

האמריקאי, שזכה בזהב באתונה, הודיע על פרישה לאחר שבדמו נמצאו חומרים אסורים והסביר שהם נלקחו כדי להתמודד עם דכאונותיו

מדאליסט הזהב האולימפי, טיילר המילטון, הודיע הערב (שישי) על פרישה מסבב האופניים לאחר שבדיקות הדם שנערכו לו בחודש פברואר נמצאו חיוביות. הרוכב האמריקאי סיפר כי הוא מתמודד עם דכאונות והודה כי השתמש בתרופות אנטי דכאוניות שמכילות את הסטרואיד DHEA, שנמצא ברשימת התרופות האסורות של האיגוד העולמי.

"יש מצבים שאתה נמצא למטה, בנקודה תחתונה שאין לך מה לעשות. במצב כזה אתה מרגיש שאם תיקח פטיש ותיתן לעצמך בראש, אתה תרגיש יותר טוב", אמר בהתרגשות טיילר במסיבת עיתונאים. "הייתי נואש. אם זו הייתה ההחלטה הנכונה? ברור שלא. בזמן הזה לא חשבתי על התוצאות. האנשים שסובלים מדיכאון מבינים את ההחלטה הקיצונית שלי".

המילטון, שסיפר שאובחן לראשונה כמי שסובל מדיכאון ב-2003, אישר שהבדיקות שעבר במהלך חודש פברואר, נמצאו חיוביות, זאת בזמן שהוא התכונן לטור בקליפורניה. הרוכב בן ה-38 הכחיש כי הוא השתמש בסטרואיד כדי לשפר את ההישגים שלו. המילטון, שזכה בזהב באולימפיאדת אתונה לפני חמש שנים, נחשף גם ב-2004 כמי שהשתמש בחומרים אסורים והורחק לשנתיים מהסבב. כעת אמור טיילר, לפחות מבחינה רשמית, לספוג עונש הרחקה שינוע משמונה שנים עד הרחקה לצמיתות, אך בשל החלטתו לפרוש, לא תהיה לכך כאמור משמעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully