וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ת"א השתחלה לפלייאוף

הצהובים ניצחו את אס"א בדרבי 19:25 ועלו על חשבונה של נס ציונה שהפסידה למכבי ראשל"צ 33:28. סביון ירדה ליגה, פ"ת ור"ג למבחנים

בתום משחקי המחזור האחרון בשלב הבתים של ליגת העל בכדוריד עולה כי הקבוצה שלא הצליחה לשרוד את עונת הבכורה שלה בליגה והבטיחה כבר עכשיו את חזרתה לליגה הלאומית היא א.ס. סביון. הפועל רמת גן והפועל פתח תקוה, לעומת זאת, יתמודדו במשחקי המבחן מול הקבוצות שתסיימנה במקומות השני והשלישי בלאומית. מכבי קריית מוצקין, שכמו סביון עלתה השנה לליגת העל, הצליחה לשרוד עונה נוספת. בבית העליון החדשות מגיעות ממכבי תל אביב, שהבטיחה את השתתפותה בפלייאוף.

בבית התחתון הגיעה היום הפועל רמת גן מהמקום האחרון, כשהיא יודעת כי היא לא תלויה בעצמה, אך בכל מקרה חייבת ניצחון כדי להותיר לעצמה סיכוי להישאר. רמת גן ניצחה 23:27 את מי שכבר הבטיחה את הישארותה, לאחר שאייזיק אקה כבש שבעה שערים ואלירן רן הוסיף חמישה. בחולון הרבו להבקיע גנה קיגל וכריס אוגדובה עם חמישה כל אחד.

באולם גושן נפגשו שתי העולות, קרית מוצקין וא.ס. סביון. מוצקין ידעה שניצחון יבטיח לה עונה נוספת וזה בדיוק מה שהיא עשתה. המארחים, בשורותיהם הצטיינו השוער רייקו מילוסביץ' ואיתי גושן, הובילו במחצית 12:20 והשלימו את הניצחון החשוב 24:35 לאחר שולדי קופמן הצטיין עם שמונה שערים ומאור אפוטה הוסיף שישה. בסביון, שלא רשמה השנה אף ניצחון בחוץ, כבש הזר מאנדיי סאט שישה שערים.

משחק נוסף בבית התחתון נערך באולם הראשונים בהרצליה לעיני 400 צופים, שם ניצחה בני הרצליה, שנמצאת במקום הראשון בבית, את הפועל פתח תקוה, שנחלצה מהמקום האחרון בטבלה בעזרת סדרת ניצחונות מרשימים, 25:28. הרצליה הובילה לכל אורך המחצית הראשונה וירדה להפסקה ביתרון 8:14. המגמה נמשכה גם בפתיחת המחצית השנייה, אך עשר דקות לסיום עלתה פתח תקוה ליתרון של שער, בהנהגתו של הזר בוגדאן מרקוביץ', שכבש בסך הכל שישה שערים במשחק. האורחים לא ניצלו את המגמה ושוב נקלעו לפיגור, ממנו כבר לא הצליחו להתאושש. המצטיין בשורות הרצליה היה השוער, גיל יעקב.

בבית העליון אס"א תל אביב פגשה בדרבי את מכבי באולם עלית באוניברסיטת תל אביב לעיני 250 צופים ובסיום משחק צמוד ניצחה מכבי 19:25. בכך הצהובים מבטיחים את המקום הרביעי ומשיגים את הכרטיס האחרון לפלייאוף. האורחים השתלטו על המשחק מפתיחתו והובילו לאורך כל המשחק. הכובש המצטיין בשורות המנצחים היה עמי צ'וקאמיקה עם שבעה שערים. לאס"א הרבה לכבוש ליעד אשכנזי עם חמישה.

המתמודדת השנייה על המקום הרביעי בליגה, א.כ נס ציונה, הפסידה אצל מכבי ראשון לציון 34:28 ובכך פספסו את ההזדמנות לחגוג עלייה לפלייאוף. המשחק נפתח בצורה מאוזנת ועד לדקה ה-15 התוצאה עמדה על 7:7, אך כאן החלה ראשון לציון לברוח ובמחצית הובילה 12:16. מכאן המארחים לא שמטו את היתרון והבטיחו את הניצחון. מכבי ראשון כמובן מסיימת את העונה במקום הראשון ותפגוש את מכבי תל אביב לסדרת הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully