וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: נס ציונה יכולה לנער שמפניות

גברה 0:1 על כפר קנא והבטיחה מעשית את עלייתה ללאומית. גם אשקלון התקרבה אחרי 0:1 על טמרה. בשישי: בת ים-ראשל"צ 3:1

סקציה נס ציונה הבטיחה היום (שבת) באופן מעשי את עלייתה לליגה הלאומית, לאחר שהשיגה ניצחון 0:1 את מכבי כפר קנא בחוץ. אופיר חמו חתום על השער היחיד במשחק, אותו כבש אחרי מחצית השעה בפנדל. לנס ציונה יתרון של 18 נקודות על המדורגת שמינית בליגה, וכאשר נותרו שישה מחזורים לסיום, בקבוצה של רפי כהן יכולים להתחיל לפתוח שמפניות.

אחרי שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון ניצחה הפועל אשקלון בחוץ 0:1 את הפועל בני טמרה. אלירן אסאו כבש שש דקות לסיום המשחק, וגם החבורה של שייע פייגנבוים תהיה ככל הנראה בעונה הבאה בליגה הלאומית.

אמש עשתה הפועל ראשון לציון צעד חשוב בדרך למטרה זו, לאחר שגברה על עירוני בת ים 1:3 במשחק החוץ אצל שכנתה. כבר אחרי עשרים דקות כבש תום גולן את השער הראשון לראשון לציון וניסיים אסייג דאג להשלים אותו עם שער נוסף בדקה ה-41 בפנדל עד המחצית. אבי אבינו עשה קולות של קאמבק בדקה ה-50 עם שער מצמק לבת ים, אך מסאי דגו חתם את הסיפור בדקה ה-66 והעלה את ראשון לציון למקום השני.

גם הפועל מרמורק עשתה את המוטל עליה אחרי שניצחה 0:2 את הפועל נצרת עילית. ניסים בן דוד כבש צמד (8, 68) וסידר לקבוצה שבוע נוסף במקום הרביעי ומרחק של עשר נקודות מהמקום השמיני, קו ההפרדה בין העולות ללאומית ליורדות לליגה א'.

הפועל אום אל פאחם, שעוד מפנטזת על הלאומית, השיגה ניצחון משכנע על הקבוצה החלשה ביותר בליגה, עירוני טירת הכרמל, שכבר הבטיחה את ירידתה לליגה א', לאחר שהביסה אותה 0:6. מוחמד אסעד, בכרי בכרי, מוחמד ג'מאל, סאלח סמיר, חמדה בועול ונביל נאסראלדין השתתפו בחגיגה.

גם בית"ר שמשון תל אביב חגגה שישייה ועשתה זאת נגד הפועל בני ג'דידה, אותה היא הביסה 1:6. סמי אלקיים כבש פעמיים, שלומי טולדו, אופיר חלוואני, שי והבה ואלירן בן מוחא כבשו, מוניר עלי רק צימק לג'דידה, שניצבת במקום האחד לפני אחרון ונפרדת מהליגה הארצית בדרך לליגה א'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully