וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד-מכבי נתניה: הגביע מעניין אותן יותר

שתי הקבוצות שנאבקות על מיקום יקיימו אימון טוב לקראת רבע הגמר (שבת, 19:00). מתיאוס חוזר לארבעה שחקני הגנה, שריקי שב להרכב

לאחר היציאה ממאבק האליפות, מגיעה מכבי נתניה למשחק נגד מ.ס אשדוד במטרה ליצור מומנטום חיובי לקראת הגביע (שבת, 19:00, אין שידור). "אני מצפה שלא תהיה ירידת מתח", ביקש לותר מתיאוס משחקניו. "תמשיכו להתנהג כמו מקצוענים עד המשחק האחרון ותזכרו שאנחנו עדיין במאבק על הגביע". לאור הכישלון במירוץ האליפות, ואולי לקראת הגביע, מתיאוס משנה את שיטת המשחק שלו ועובר לשחק עם ארבעה שחקני הגנה בלבד - קלמי סבן, ביוואן פרנסמן, לואיס מרין וטל מעבי. דדי בן דיין עדיין פצוע ובקבוצה מקווים שיהיה כשיר למשחק ברביעי נגד בני סכנין ברבע גמר גביע המדינה.

מתיאוס גם החליט לערוך מספר שינויים בקישור כשבראשם הורדתו לספסל של אלברטו בלאנקו, שאת מקומו יתפוס קשר הנבחרת, רביד גזל. שלו מנשה, שריצה עונש הרחקה, ישוב להרכב, כמוהו גם סיאבונגה נקוסי שלא פתח עקב פציעה אך שותף וכבש את שער הבכורה שלו בישראל. שניר גואטה ימשיך לזכות בקרדיט בהרכב כמו גם אלמוג כהן. איתי שכטר שהיה בספק - כשיר ויפתח.

"יש לנו עוד מטרות העונה והיא ממש לא הסתיימה מבחינתנו", סיפר קפטן הקבוצה, לירן שטראובר, שיחזור גם הוא להרכב על אף שעדיין סובל מכאבים באצבע. "מלבד הגביע בשבוע הבא, יש לנו את הרצון להגיע כמה שיותר גבוה בצמרת ולסיים עם מקום בגביע אופ"א. משחקים עם שחקנים חסרים, כמו בשבוע שעבר, אלה דברים שקורים בכדורגל ויש לנו סגל טוב ומחליפים טובים שעשו את העבודה. אשדוד קבוצה טובה והתקפית מאוד. אנחנו חייבים לעצמינו לחזור למסלול הניצחונות ונצטרך לכבוש כדי לנצח שם ואני מקוה שהשחקנים יעשו זאת ונחזור עם שלוש נקודות".

הרכב משוער: לירן שטראובר, קלמי סבן, ביוואן פרנסמן, לואיס מרין, טל מעבי, אלמוג כהן, רביד גזל, שניר גואטה, סיאבונגה נקוסי, שלו מנשה, איתי שכטר.

אשדוד: שריקי חוזר להרכב במקום שדה

שחקניו של יוסי מזרחי ינסו להתאושש משני ההפסדים הרצופים למכבי חיפה והפועל תל אביב בשבועיים האחרונים, כאשר במוקד ההפסד 0:1 לאדומים בשבוע שעבר עמדה שערוריית השיפוט של השופט מאיר לוי, שאישר את שער הנצחון של סמואל יבואה בכדור שלא עבר במלוא היקפו את קו השער.

ביום רביעי הקרוב תארח אשדוד את הכח עמידר רמת גן במסגרת רבע גמר הגביע, ולאנשי הקבוצה ברור שהמשחק מחר מול נתניה מהווה הכנה מצוינת לקראת הגביע ורוצים שם להשיג תוצאה טובה שתיתן ביטחון לקראת הקרב מול הסגולים. מזרחי מתכנן שני שינויים בהרכב, כאשר ליאור ראובן יפתח בעמדת המגן הימני על חשבונו של מתן אוחיון המורחק והחלוץ עידן שריקי יחזור להרכב על חשבונו של עידן שדה שפתח מול הפועל תל אביב בשבוע שעבר.

הקשר קובי דג'אני, שחגג השבוע את הולדת בנו הבכור, ישוב לסגל הקבוצה לאחר שלא הולבש בשבוע שעבר. דג'אני יפתח את המשחק על הספסל, כאשר ברוך דגו ורחמים צ'קול מתחרים על חולצת ההרכב בקישור. "אין סיבה שנשמור כוחות לגביע", אמר החלוץ עידן שריקי לקראת המשחק מול נתניה. "ברור שהמטרה הגדולה שלנו זה הגביע ובגלל זה אנחנו רוצים לשחק טוב, להגיע למצבים ולהבקיע מול מכבי נתניה. כך נבוא עם מומנטום טוב ליום רביעי. בתחילת העונה שיחקנו כדורגל מעולה, אחר כך היתה לנו דעיכה ועכשיו הגענו לישורת האחרונה והחשובה, כשהשבוע הזה הוא הכי קריטי מבחינתנו. אנחנו רוצים לצאת מהשבוע הזה כמו שצריך, עם שני ניצחונות".

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ'; ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, שי מימון, מאור פרץ, לובומיר קוביצה, יוסי אופיר, רחמים צ'קול (ברוך דגו), דוד רביבו; עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully