וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל הפך את היום הארוך לקצרצר

הספרדי עבר שני שלבים תוך כמה שעות והעפיל לחצי הגמר לאחר שעבר את לאפנטי וליוביצ'יץ'. גם מארי ודג'וקוביץ' עלו, אנדי רם הודח

בזמן שרוג'ר פדרר החליק כבר בסיבוב השלישי של טורניר החימר במונטה קרלו, מלך החימר, רפאל נדאל, לא מגמגם. הספרדי, שזכה בטורניר בארבע השנים האחרונות, דילג היום (שישי) שני שלבים באליפות. הוא פתח את היום עם ניצחון משכנע על ניקולאס לאפנטי 3:6, 0:6 בסיבוב השלישי ולאחר כמה שעות זכה בכרטיס לחצי הגמר לאחר ניצחון 3:6, 3:6 על איבן ליוביצ'יץ'.

93 דקות לקחו למדורג 1 בעולם, שהחל את המשחק שלו כבר ביום חמישי, לעלות לרבע הגמר, מה שאיפשר לו להתכונן היטב למשוכה הבאה שלו. נגד הקרואטי הוא שבר ארבע פעמים והשלים את המשימה תוך שעה ורבע נוספות, לאחר שליוביצ'יץ' ניצח היום את סימונה בוללי 5:7, 6:7.

אנדי מארי גם הוא עבר דרך דומה עם שני ניצחונות באותה יממה. הסקוטי הבטיח את מקומו ברבע הגמר לאחר שהשלים את משחקו נגד פאביו פוגניני האיטלקי, שהעפיל מהמוקדמות, וניצח אותו 6:7, 4:6 בדרך לרבע הגמר, כאשר בשלב הזה הוא חגג עלייה ראשונה לרבע גמר בטורניר חימר. מארי התקשה מאוד יריבו, שמדורג 108 בעולם, במערכה הראשונה, וכבר פיגר 5:0. אלא שפוגניני התקשה להשלים ניצחון במערכה, נגרר לשובר שוויון והפסיד בו 13:11. גם את המערכה השנייה מארי פתח בפיגור, כשהפעם ראה את האיטלקי מוביל 1:3, אך מיד התעשת והשלים את הניצחון החשוב מבחינתו. את תמונת העולים לרבע הגמר השלים ניקולאי דוידנקו, שניצח את דויד נלבנדיאן 4:6, 7:5, 3:6 ויפגוש בשלב הבא את מארי, מולו בוודאי הולך להיות לו קשה יותר. גם המשחק השני שלו על הכרטיס לחצי הגמר היה מותח והוא ניצח בסופו של דבר את ניקולאי דוידנקו 6:7, 4:6.

הראשון שנכנס לארבעת הגדולים הוא נובאק דג'וקוביץ'. הסרבי, שעלול לאבד את המקום השלישי בעולם למארי אחרי כמעט שנתיים, ניצח רק אתמול את אלברטו מונטאנס בשלוש מערכות ויממה לאחר מכן פגש את פרננדו ורדאסקו. דג'וקוביץ' צלח בקלות את המערכה הראשונה וניצח 2:6, אך בשנייה הספרדי החזיר פייט והשווה ל-1:1 לאחר 4:6. במערכה השלישית הסרבי לחץ על הגז והשלים ניצחון 3:6 והבטיח את מקומו בין ארבעת האחרונים. סטניסלאס ואוינקה, שהשאיר את פדרר בחוץ, השאיר נציגות לשוויץ בחצי הגמר, לאחר שניצח גם את אנדראס באק הגרמני (89 בעולם) לאחר ניצחון 2:6, 4:6.

בטורניר צ'רלסטון אלנה דמנטייבה ניצלה פרישה של דומיניקה סיבולקובה במצב 4:6, 0:1 כדי לעלות לחצי הגמר. קרוליין ווז'ניאקי כמעט ולא התאמצה מול וירג'יניה רזאנו, וניצחה אותה 2:6, 0:6 בדרך לארבע האחרונות. סאבין ליסיקי, שהדיחה את ונוס וויליאמס, ניצחה 4:6, 0:6 את אלנה וסנינה.

* אנדי רם ושותפו ג'וליאן נואל האוסטרי הודחו בשלב רבע הגמר לאחר הפסד 7:6, 6:3 ללוקאש דלוהי (צ'כיה) ולאנדר פאס (הודו).

* הראל לוי הודח ברבע הגמר בצ'לנג'ר ביוהאנסבורג, לאחר שהפסיד לטיאגו אלבש הברזילאי, המדורג 4 בטורניר, 6:2, 6:3. גם בטורניר הזוגות לא הלך ללוי, ששיתף פעולה עם נועם אוקון, ונעצר בחצי הגמר לאחר הפסד 6:4, 5:7, 10:8 למדורגים 2, מיכאיל קלגין ואלכסנדרה קודרייבטסב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully