וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסינזון וראשל"צ צפויים להיפרד בסוף העונה

17.4.2009 / 13:53

כוכבה הישראלי של מכבי ראשון לציון, שחתום לשנתיים, מושעה זה השבוע השני, ויחסיו עם המאמן ברקוביץ' יסללו את דרכו החוצה בתום העונה

במכבי ראשון לציון ממשיכים להתכונן לקראת משחקי הפלייאוף התחתון הקרבים, אך בינתיים היחסים בתוך הקבוצה ממשיכים לא להיות רגועים. אתמול (חמישי) בצהריים הודיעו היו"ר משה קליסקי והמאמן עופר ברקוביץ' לגילי מוסינזון כי השעייתו מהקבוצה שהחלה בשבוע שעבר נמשכת, וכי השחקן לא ישחק במשחק הליגה הקרוב מול עירוני רמת גן. "אני חושב שזאת טעות שאנחנו לא מופיעים במלוא הכוח לקראת המשחקים הגורליים של העונה", אמר בתגובה שחקן בקבוצה, "אולי צריך להשאיר את הריבים לזמן אחר, אבל זאת החלטה של המאמן, והוא יצטרך בסופו של דבר להיות הבן אדם שיחיה איתה".

בראשון מסרו בשבוע שעבר כי הסיבה להשעייתו של מוסינזון היא התנהגות בלתי הולמת, אך הסיפור נעוץ במהלך התבוסה מול בני השרון לפני שבועיים. במהלך המחצית של המשחק גער המאמן ברקוביץ' בשחקניו, מעשה שלא התקבל בעין יפה בעיני מוסינזון ובעיני רוברט קונלי. השניים ענו לברקוביץ' ובמחצית השנייה של המשחק כבר לא זכה מוסינזון לשחק. יום לאחר מכן נערכה שיחת פיוס בין הצדדים, אך באימון של יום שלישי התפתחה שוב תקרית בין ברקוביץ' למוסינזון שבסיומה שלח המאמן את השחקן לביתו ויום לאחר מכן קיבל מוסינזון הודעה על כך שהושעה עד להודעה חדשה.

מוסינזון, שרשם עד כה העונה 13.2 נקודות ו-4.8 ריבאונדים למשחק, מחזיק בחוזה לעונה נוספת בראשון, אך מסתמן כי ימצא את עצמו אם מיוזמתו ואם מיוזמת הקבוצה במקום אחר בעונה הבאה. חוזהו של מוסינזון קובע כי במידה וראשון תרד ללאומית, הוא ישוחרר אוטומטית. במידה ובתום העונה הקבוצה או השחקן ירצו להתיר את החוזה יצטרכו לשלם פיצוי לא גבוה שמסתכם בכ-15 אלף דולר.

גורמים בקבוצה טענו עוד לפני אמצע העונה כי יש לשחרר את מוסינזון לאחר התקרית עם המאמן השני של הקבוצה העונה, מיקי דורסמן, אך הצעה זו נשללה על הסף. כעת מעריכים אותם גורמים כי במידה והקבוצה תישאר בליגה ימשיך ברקוביץ' לאמן, בזכות החוזה אשר מחזיק גם לעונה הבאה. בסיטואציה כזאת יעדיף ברקוביץ' את מוסינזון מחוץ לקבוצה, וכך גם מוסינזון יעדיף להמשיך לקבוצה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully