וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יול: "ברמן פייבוריטים? אנחנו מוכשרים"

מאמן המבורג מרטין יול התמוגג מההעפלה לחצי גמר גביע אופ"א על חשבון מנצ'סטר סיטי ("חוויה שלא תיאמן"), ומתכונן כבר ליריבה הבאה

המיליונים של מנצ'סטר סיטי ממשיכים להיות חסרי תועלת. אמש (חמישי) קבוצת המיליונרים אומנם ניצחה 1:2 את המבורג ברבע גמר גביע אופ"א, אך הודחה מהפעל בעקבות ההפסד 3:1 במשחק הראשון, ובנוסף למצבה הלא מרשים בפרמיירליג - עכשיו גם הסיטיזנס סיימו את דרכם באירופה.

סיטי פיגרה 1:0 מול המבורג, הפכה ל-1:2 והייתה קרובה לכבוש את השער השלישי שיכפה הארכה, אך כשלה בניסיונותיה. "הייתה תחושה חזקה באוויר שאנחנו עומדים לעשות משהו גדול", אמר המאמן מארק יוז, "וכמעט הצלחנו להשלים את המשימה, אבל היה חסר לנו קצת מזל. זה היה מאמץ גדול מצד החניכים שלנו, כי אף אחד לא נתן לנו סיכוי לנצח לפני המשחק, והיינו בסופו של דבר כל כך קרובים".

יוז, שנפגש לפני המשחק עם יו"ר הקבוצה חלדון אל מובארק ("היה בסדר, אני עדיין כאן", אמר אחרי זה המאמן), נותר אופטימי: "היה חשוב לנו להראות לכולם שדברים טובים קורים כאן במועדון, ושיש לנו את היכולת".

מנגד, המאמן המנצח מרטין יול התמוגג מהעפלת קבוצתו. "זו הייתה חוויה שלא תיאמן עבור השחקנים שלי, ואני חושב שהיינו ראויים להעפיל לשלב הבא בעקבות הניצחון שלנו במשחק הראשון", אמר הגרמני, שהעפיל לרבע הגמר גם עם טוטנהאם, "הייתי מודאג כשפיגרנו 2:1, אבל יש לנו שחקנים ותיקים שהצליחו לשמור אותנו במשחק". המבורג תפגוש את ורדר ברמן בחצי הגמר, ויול יודע: "הם כנראה יהיו הפייבוריטים לנצח, אבל יש לנו קבוצה מאוד מוכשרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully