וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטפלד: "פירקנו אותם"

רמה"ש נוגעת באליפות אחרי ה-66:96 על רמלה, אבל אוסטפלד יודעת: "זה לא נגמר". רבי: "נעשה הכל כדי לא להפסיד את האליפות ברמלה"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

אלקטרה רמת השרון עשתה הערב (חמישי) צעד גדול לעבר זכייה ראשונה באליפות מאז 2003 עם ניצחון מוחץ 66:96 על אליצור רמלה שנתן לה יתרון 1:2 בסדרת הגמר. הקבוצה של אורנה אוסטפלד, שנהנתה ממשחק מצוין של לייני סלווין וג'יה פרקינס ושמרה על יתרון בטוח לכל אורך המשחק, תנסה לסגור את הסדרה במשחק הרביעי ברמלה ביום ראשון (18:00).

אוסטפלד אמרה בסיום: "פירקנו אותם, שיחקנו הרבה יותר טוב מהם בכל הפרמטרים. לא נתנו להם לנהל את המשחק הרגיל שלהן, לחצנו על הכדור מיד רצנו למתרפצות. אני חייבת לציין את לייני סלווין שהייתה היום ענקית, ג'יה פרקינס תמיד טובה אבל כל מי ששיחקה היום נתנה משחק ענק, שיחקנו מאוד מאוד קבוצתי". לגבי המשחק הבא אמרה אוסטפלד: "צריך לשחק אותו דבר, ולדעת שזה לא נגמר עד שזה לא נגמר".

בצד המפסיד היה אלי רבי, שאמר: "היום היינו סחוטים, אולי אם היינו מחברים לכל שחקנית שקית אינפוזיה היינו נראים יותר טוב. ירדנו במינוס 14 למחצית אחרי שעשינו שני קאמבקים, וזה אומר הכל. לא היינו פה, צר לי עלינו, אבל צריך לפרגן לרמת השרון, הם משחקים כמו מכונות. ג'יה פרקינס נראתה היום כאילו היא מעל הליגה, אבל לא משנה מה ההפרש. זה 1:2 לרמת השרון, ואנחנו צריכים לנצח נקודה הפרש. נעשה כל מה שאפשר כדי לא להפסיד את האליפות ברמלה. צריך להיות אופטימיים ולהאמין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully