וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט הפסיד בפתיחת הפלייאוף ברוסיה

קבוצתו, דינמו מוסקבה, נוצחה 88:75 ע"י סנט פטרסבורג. וישנייבסקי, שסיכם במכבי ת"א, קלע 10 נקודות. צסק"א ניצחה ב-43 הפרש

דינמו מוסקבה אמנם סיימה את העונה הסדירה במקום השלישי, אך יתרון הביתיות שהיא השיגה לפלייאוף הלך לה לאיבוד כבר במשחק הראשון נגד ספרטק סנט פטרסבורג, שניצחה אותה 75:88, בפלייאוף רבע הגמר ברוסיה.

1,500 אוהדים ראו את קבוצתם של דיוויד בלאט ודן שמיר קולעת רק 15 נקודות ברבע הראשון ומפגרת 38:34 בהפסקה. אלא שההמשך היה שייך לקבוצתו של אנדרו וישנייבסקי, שסיכם עקרונית במכבי תל אביב, והדרך של קבוצתו נסללה לניצחון עד הסיום. הגארד האמריקאי קלע 10 נקודות ב-30 דקות.

לצסק"א מוסקבה המשחק הראשון היה יותר מקל, אחרי שאלופת אירופה, שסיימה במקום הראשון את הליגה הסדירה, הביסה 45:88 את קרסוניארסק. טראז'ן לאנגדון קלע 18 נקודות למנצחים, אלכסנדר קאון הוסיף 17. במשחקים נוספים: חימקי - לוקומוטיב רוסטוב 91:83, אוניקס קאזאן - דינמו מוסקבה איזורית 72:76.

נבן ספאחיה, שאימן בעונה הקודמת את טאו ויטוריה פגש את האקסית עם קבוצתו הנוכחית, ולנסיה, אבל יצא עם הפסד 90:86. ולנסיה נפלה לפיגור עצום ברבע הראשון, אחרי שטאו רצה ל-12:26, אבל ריצת 10:27 של ולנסיה החזירה אותה למשחק. למרות זאת, הצליחה טאו לתפוס פיקוד על המשחק בשתי הדקות האחרונות, כדי לזכות בניצחון. איגור ראקוצ'ביץ' הוליך את קלעי טאו עם 19 נקודות ופבלו פריג'יוני הוסיף 17. מאט נילסן קלע 21 למפסידים.

סיינה יצאה למשחק חוץ קשה מול וירטוס בולוניה, עבדה קשה ולבסוף ניצחה 86:89 בהארכה. בולוניה שלטה כבר בפתיחה והוליכה ב-10 נקודות הפרש במחצית. לרבע האחרון עלתה סיינה עם פיגור 8, אבל הצליחה לחזור בדקה האחרונה ולכפות הארכה. משם האנרגיות היו לצידה, ונקודות של בנג'מין אזה ורומיין סאטו בדקה האחרונה הביאו את הניצחון. טרל מקנטייר הוליך את קלעי סיינה עם 25 בעוד שון סטונרוק הוסיף 16. ארל בויקינס קלע 20 לבולוניה המאוכזבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully