וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-הכח עמידר ר"ג: לקלקל גם לאלה שלמטה

אחרי שהוציאו את נתניה ובית"ר ממירוץ האליפות, הזהובים מוכנים למפגש עם הסגולים (שבת, 19:00). ראדי במקום צעירי, מאייבי יפתח

בשני המחזורים האחרונים הפכה בני יהודה להיות משביתת השמחות של קבוצות הצמרת. אחרי שניצחה את מכבי נתניה, סיימה בתיקו עם בית"ר ירושלים, והוציאה את השתיים ממירוץ האליפות, הזהובים פונים לעבר התחתית, ומעניין יהיה לראות אם יצליחו מחר (שבת, 19:00, ללא שידור) לקלקל את מסע ההתאוששות של הכח עמידר רמת גן.

שחקני בני יהודה סיימו הבוקר את ההכנות. הקשר לירוי צעירי נטש את האימון בגלל כאבים בברכו וככל הנראה לא יהיה בסגל למשחק. צעירי נפגע במשחק בטדי מתיקול של דאריו פרננדז ולקראת סוף השבוע חש כאבים וחוסר יציבות במקום הפגיעה. צעירי בכל מקרה לא היה מתוכנן להרכב הראשון ומי שיפתח בקישור האחורי הוא מהראן ראדי, שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים ולא שיחק בתיקו מול האלופה ביום שני.

לוזון לא צפוי לערוך שינויים בשאר חלקי ההרכב, כאשר עוז ראלי וכפיר אדרי ימשיכו לפתוח בעמדות המגנים. תמיר כחלון, שהיה מצוין בטדי, יפתח בקישור לצידם של אסי בלדוט ופדרו גלבאן.
אלירן עטר, שרוצה לחזור ולכבוש לאחר שבשבועות האחרונים הוא לא מצא את הרשת, יפתח כרגיל כחלוץ בודד בחוד, כאשר משה ביטון ימתין להזדמנות מהספסל.

לפני האימון נערכה אסיפת הוידאו הקבועה של לוזון כאשר השחקנים צפו בקטעים מהמשחק בטדי. אמש כינס לוזון את שחקניו לשיחה בה אסר עליהם להשתמש במכשירי הטלפון הסלולרי במתחם חדר ההלבשה. אגב, המגן איציק עזוז, שלא זוכה לאחרונה לדקות משחק רבות, צפוי לבקש שיחת הבהרה עם לוזון בנוגע לעתידו בקבוצה.

כאמור, אחרי שהרסה לבית"ר ולמכבי נתניה את חלום האליפות בשבועות האחרונים, לא מתכוונת בני יהודה להתחשב גם בשאיפות ההישרדות של שחקני הכח, ולוזון התייחס לכך: "לא הייתה לנו שאיפה להרוס לאף אחד שום דבר בשבועות האחרונים. המטרה שלנו היא לבנות כאן משהו טוב לשנים הבאות. בלי שום קשר למה שקורה אצל היריבות שלנו. בשבועיים האחרונים עשינו דברים בצורה טובה, זה אמנם לא היה מספיק בטדי אבל נעשה את הכל כדי שהשבוע זה יקרה".

על יריבתו הקרובה אמר לוזון: "הכח לקחה בשבועות האחרונים הרבה מאוד נקודות ונראתה טובה. הם עשו שיפור משמעותי והתקדמו, אבל אנחנו כרגיל צריכים להיתו מרוכזים בעצמנו ולשפר את מה שהיה פחות טוב ביום שני. אנחנו רוצים לנצח את המשחק. זה נכון שמול בית"ר היה קל להגיע לרחבה שלנו, וההגנה לא הייתה במיטבה, אבל צריך לזכור שממוצע הספיגות שלנו הוא מהנמוכים בליגה. ובסך הכל אנחנו מקבוצות ההגנה הטובות העונה". לגבי המשך דרכו בבני יהודה אמר לוזון: "אני מאוד רוצה להישאר כאן בעונה הבאה, אני חושב ששני הצדדים רוצים ומאמין שיהיה בסדר".

הרכבה המשוער של בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, כפיר אדרי, קובי מויאל, מהראן ראדי, תמיר כחלון, פדרו גלבאן, אסי בלדוט, אלירן עטר.

עדכון ראשון: 20:02, 16/04/09
עדכון אחרון: 16:04, 17/04/09

וייצמן יחזור להרכב

לאחר שסוף סוף הצליחה לעלות מהמקום האחרון, תגיע הכח עמידר רמת גן לבלומפילד ותנסה לעצור את הדהירה של בני יהודה. הקבוצה של דודו דהאן תנסה לנצח ולנצל כל תוצאה שתושג במפגש בין בני סכנין לעירוני קרית שמונה. דודו דהאן יאלץ להסתדר ללא תומר חליבה ומייקל טוקורה הפצועים, וכן ללא ג'וזף נואפור וקרים עבדול לוקמן המושהים, כשלוקמן כבר הגיע להסדר על שחרורו מהקבוצה. גם תמיר פור וחיים פונטרמולי לא יעמדו לרשות המנג'ר עקב צבירת צהובים.

דודו דהאן, שערך מהפכה בהרכב ובסגל הקבוצה לפני הניצחון על עירוני קרית שמונה, יערוך מספר שינויים כשעידן וייצמן צפוי לחזור להרכב. ג'סולין מאייבי עדיין פצוע בעינו אך צפוי לפתוח עקב פציעתו של שוער המשנה ברק ויסוקר. כזכור, במשחק נגד קרית שמונה נפגע השוער בעינו השמאלית, אך דהאן ביקש ממנו להמשיך ואמר לו כי הוא לוקח אחריות במידה ויספוג גול. בסופו של דבר הצטיין מאייבי ושמר על רשת נקייה. דהאן ימשיך לתת הזדמנות לשחקנים צעירים על הספסל ואפילו בהרכב כשיוסי פליקר, שנכנס לקראת סיום המשחק מול קרית שמונה, עשוי לפתוח בהרכב.

הרכב משוער: ג'וסלין מאייבי, איתן טיבי, אביב חדד, ישראל ראש, בני חדד, גל לוי, דידי אונגר, עידן ויצמן, עומר רפס (יוסי פליקר), אמיר אבו עראר, ברק בדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully