וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטבעת מתהדקת סביב צווארו של פדרר

החתן הטרי רוג'ר פדרר הודח מטורניר מונטה קרלו על ידי בן ארצו סטניסלס ואוינקה שניצח 4:6, 5:7 בסיבוב השלישי. ונוס הודחה מטורניר צ'ארלסטון

הגשם הטורדני במונאקו דחה היום (חמישי) את פתיחת משחקי הסיבוב השלישי בטורניר מונטה קרלו (סך פרסים של 2.75 מיליון יורו), אבל כשמזג האוויר סוף סוף איפשר להוציא את המשחקים לדרך, קיבלנו חתיכת הפתעה כשרוג'ר פדרר מצא את עצמו בחוץ מוקדם בהרבה מהצפוי.

המדורג שני בעולם, שקיווה לפתוח ברגל ימין את עונת החימר שלו בטורניר בו הפסיד בשלוש השנים האחרונות בגמר לרפאל נדאל, פגש את חברו לנבחרת הדייויס של שוויץ, סטניסלאס ואוינקה (13 בעולם), עימו זכה הקיץ במדליית זהב בטורניר הזוגות של אולימפיאדת בייג'ינג, והפסיד 6:4: 7:5.

פדרר היה לא מדויק מפתיחת המשחק, ו-ואוינקה ניצל זאת כדי לעלות ליתרון 3:5 לפני שהגשם שלח את שני השוויצרים לחדר ההלבשה. כשהמשחק התחדש נשאר המומנטום אצל ואוינקה, שסגר את המערכה עם ניצחון 4:6. במערכה השנייה לא הצליח פדרר לעקוץ את יריבו שנשבר כבר במשחקון הראשון אבל הגיב בשבירה נגדית מיד,, ובמצב של 4:4 השיג ואוינקה שבירה גורלית, והשלים ניצחון 5:7 במערכה ובמשחק כולו.

יריבו הבא של ואוינקה יהיה הגרמני המפתיע אנדראס בק (89 בעולם), שהדיח בסיבוב השלישי את חואן מונאקו הארגנטינאי עם ניצחון 3:6, 6:2, 5:7. בדרבי ספרדי לוהט על החימר דרס פרננדו ורדסקו את דויד פרר 2:6, 1:6 עוד לפני הפסקת הגשם השנייה של היום, שעצרה את משחקו של אנדי מארי מול האיטלקי הלא מדורג פביו פאניני בתוצאה 6:7 (9:11) 0:1 למארי במערכה השנייה.

נובאק דג'וקוביץ', שעלול לאבד את המקום השלישי בעולם למארי אחרי כמעט שנתיים, טייל במערכה הראשונה מול אלברטו מונטאנס וניצח בה 1:6, לפני שהספרדי ניצל את הפסקת הגשם במערכה השנייה כדי לצבור מומנטום ולנצח בשובר שוויון 6:7, אבל דג'וקוביץ' העביר הילוך במערכה השלישית וניצח בה בקלות 0:6 כדי להמשיך לרבע הגמר שם יחכה לו ורדסקו.

בטורניר צ'ארלסטון, ארצות הברית (פרסים בסך מיליון דולר) דווקא ונוס וויליאמס לא שרדה את הסיבוב השלישי לאחר שהפסידה לסבין ליזיקי הגרמניה 6:4, 7:6. האמריקאית, שזכתה בטורניר ב-2004, הפסידה לאחר 87 דקות למדורגת 16 בטורניר. אלנה דמנטייבה, לעומת זאת, לא נתקלה בקשיים נגד ורוורה לפצ'נקו, והביסה אותה 1:6, 1:6. קרוליין ווז'ניאקי הדנית ניצחה את פנג שוואי 3:6, 4:6. גם מריון ברטולי (4:6, 1:6 על מלאני אודין) ודומיניקה סיבולקובה (6:7, 6:2, 3:6 על אנסטסיה רודיונובה) עלו לרבע הגמר.

* נועם אוקון והראל לוי, שמשתפים פעולה בטורניר הזוגות ביוהאנסבורג (פרסים בסך 100 אלף דולר), עלו לחצי הגמר לאחר ניצחון 3:6, 4:6 על סרגיי בובקה (אוקראינה) וג'יל מולר (לוקסמבורג). השניים, שהבטיחו כל אחד 35 נקודות דירוג ו-2,160 דולר, יפגשו בשלב הבא את המדורגים 2, מיכאיל קלגין ואלכסנדרה קודרייבטסב הרוסים. לוי עצמו יתמודד מחר ברבע גמר היחידים נגד טיאגו אלבס הברזילאי, המדורג 128 בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully