וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעד נוסף לתואר

אינטר וז'וזה מוריניו יחפשו ניצחון נגד יובנטוס שיקרב אותם לאליפות, הפועל ת"א תחפש נקודות באורווה אצל הפועל פ"ת. המלצות משחקי סוף השבוע

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 15.3 (10 ש"ח יניבו 153 ש"ח)

משחק מספר 2: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע. ירושלים פספסה הזדמנות במחזור האחרון לעשות צעד נוסף לעבר חמש הראשונות בליגה הלאומית, אך סיימה עם הפסד להפועל חיפה 2:1 והתרחקה עוד יותר מהמקום שממנו עולים. ובינתיים בבאר שבע עדיין לא רווים נחת וגם שחקניו של גיא לוי איכזבו במחזור האחרון עם 2:2 מעצבן נגד הפועל כפר סבא. אנו מעריכים שבטדי נראה תיקו נוסף. ההימור: איקס (2.55)

משחק מספר 27: הפועל פתח תקוה - הפועל תל אביב. האדומים יודעים שלא זה המשחק שהם יכולים להרשות לעצמם לאבד נקודות. שחקניו של אלי גוטמן, שזקוקים לניצחון בכל משחק עד הסיום כדי לאיים על מכבי חיפה, ראו את חיפה מתקשה נגד הפועל פתח תקוה, אך נראה שבאורווה יהיה קשה להפועל תל אביב לקחת את שלוש הנקודות. ההימור: איקס (3.0)

משחק מספר 42: הפועל קרית שמונה - בני סכנין. קרית שמונה עם מאמן חדש-ישן על הקווים מקווה לצאת לדרך חדשה ולהימנע ככל האפשר מהסתבכות חמורה יותר בתחתית. אלא שגם שחקניו של ערן קוליק, שנראו אנמים לחלוטין נגד מכבי תל אביב, זקוקים לאותן נקודות, אך נראה שמאמן חדש על הקווים מביא בדרך כלל ניצחון וזה מה שיקרה גם הפעם. ההימור: 1 (2.0)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 12.558 (10 ש"ח יניבו 126 ש"ח)

משחק מספר 48: מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה. אשדוד יודעת שהיא הייתה ראויה בשבוע שעבר ליותר מאפס נקודות מול הפועל תל אביב, אך כשזה לא קרה היא חוזרת לי"א ומקווה סוף סוף לנצח אחרי שלושה מחזורים שבהם הפסידה. בנתניה מבינים שחלום האליפות כבר נמצא מאחור וכעת אפשר רק להילחם על מקום גבוה בצמרת. ההימור: 1 (2.1)

משחק מספר 50: ארסנל - צ'לסי. הקרב בין השתיים מגיע אחרי שרק לפני כמה ימים ארסנל וצ'לסי הבטיחו את מקומן בחצי גמר הצ'מפיונס. שתי הלוהטות מאנגליה נפגשות במסגרת הגביע האנגלי ומבינות שהרבה יותר ממקום בשלב הבא נמצא על הפרק, אך אנו מאמינים שצ'לסי תהיה זו שתשכיל לנצח. ההימור: 2 (2.3)

משחק מספר 71: יובנטוס - אינטר. כשהיא ביתרון של עשר נקודות על פני יריבתה, אינטר מבינה שהיא יכולה לסגור את הסיפור כמעט סופית במידה והיא תגבור על הגברת הזקנה, שעדיין לא אמרה נואש. במחזור האחרון האלופה איכזבה עם 2:2 מול פאלרמו כשגם יובה איבדה נקודות נגד גנואה. אנו מעריכים שהמשחק יסתיים בתיקו. ההימור: איקס (2.6)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully