וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "מכבי זו אפיזודה שלא הייתי מוותר עליה גם היום"

המאמן דיבר בתכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל והוסיף: "מכבי ת"א התנהגו איתי בצורה הוגנת. לפעמים בחיים יש דברים שלא מתחברים"

מאמנה החדש של עירוני קרית שמונה, רן בן שמעון, התראיין היום (חמישי) בתכנית הרדיו "עושים ספורט" בגלי צה"ל ודיבר על חזרתו לקבוצה מהצפון אחרי שעזב אותה בסיום העונה שעברה.

"יש במקום הזה נשמה, יש בו חיים, אני אוהב את החום שם, אני אוהב את האנשים. חוץ מזה כולנו אוהבים להזכר קצת בנוסטלגיה. זכרונות טובים תמיד מעלים טעם טוב בפה", פירט בן שמעון על החזרה שלו לקבוצה, במקרה ספציפי הזה הייתה גם מחשבה על קרית שמונה. זו בהחלט החלטה שהיא כולה רגשית".

בן שמעון הוסיף על מצבה של הקבוצה, הממוקמת במקום האחרון: "אני חושב שלקרית שמונה יש פוטנציאל מקצועי טוב, פוטנציאל אנושי. אני לא חושב שהמצב הוא גרוע מאוד. אני חושב שהפוטנציאל יותר גבוה ואני צריך להגיע ולהוציא אותו מהקבוצה".

על ההבדלים בין הקבוצה אותה עזב בסוף העונה שעברה לזו אליה הוא הגיע עכשיו, אמר המאמן: "יש הרבה הבדל. קשה מאוד להשוות את הקבוצות. יש הרבה מאוד שחקנים אחרים. בשנה שעברה היה בקבוצה איזשהו תלכיד מיוחד. זה לא תמיד רק תקציבים ורק סגל טוב, אלא ליצור תלכיד טוב".

על מכבי תל אביב אמר בן שמעון: "יש דברים בחיים שלא מצליחים להתחבר וזה מה שקרה במכבי תל אביב. לא צריך לדוש ולדון בזה כל כך הרבה. זו הייתה אפיזודה שלא הייתי מוותר עליה גם היום. התנהגו איתי בצורה מאוד הוגנת כך שאין לי תלונות או טענות לאף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully