וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי: "פלייאוף? אתגר, אבל יהיה כיף"

כוכב פורטלנד, ברנדון רוי, ביטא באופן מושלם את התחושה של הבלייזרס, ששבו לפלייאוף אחרי 6 שנים. דאנקן: "נהדר לקבל יתרון ביתיות"

מספר שניות אחרי השריקה לסיום, לוח התוצאות הראה 76:104, ובלונים וקונפטי ירדו מתקרת אולם רוז גארדן שבפורטלנד. ככה זה כשהבלייזרס, שלא היו בפלייאוף מאז עונת 2002-2003, שבים לשמונה הגדולות של המערב, ועוד משיגים יתרון ביתיות בסיבוב הראשון נגד יוסטון. הלילה (בין רביעי לחמישי), הביסה פורטלנד את דנבר, וסיימה את העונה בסטייל.

"אני מסתכל על הפלייאוף כאתגר, אבל זה יהיה כיף", אמר בסיום כוכב הקבוצה, ברנדון רוי, שאף זכה למנוחה רבה במהלך המשחק. "אנחנו מגיעים לשיא בדיוק בזמן", אמר מתוך החגיגות סנטר הקבוצה, ג'ואל פריזבילה, והתייחס לעובדה שהבלייזרס כבר עם 6 נצחונות רצופים. "אנחנו משחקים את הכדורסל הכי טוב שלנו בזמן הכי חשוב של השנה". רודי פרננדז, שתפר 18 נקודות ב-6 מ-9 מחוץ לקשת, שבר את שיא השלשות לרוקי בעונה, שעמד עד הערב על 158 ונקבע על ידי קרי קיטלס. "זה היה חשוב, כולם בספרד דיברו על השיא הזה", אמר הרוקי המלהיב, "זה טוב לספרד, טוב לפורטלנד, ומצוין עבורי".

מנגד, למרות התבוסה, הבטיחה דנבר את המקום השני במערב, הודות להפסדה של יוסטון לדאלאס. "זה ענק עבורנו" אמר בסיום רכז הקבוצה, צ'ונסי בילאפס, "המטרה שלנו כל העונה היתה להשיג יתרון ביתיות, ועשינו את זה". בסיבוב הראשון יפגשו הנאגטס את ניו אורלינס.

"זה היה דאנקן הישן"

אם פורטלנד היא הקבוצה השמחה ביותר אחרי משחקי הלילה, המאוכזבת ביותר היא ככל הנראה יריבתה בסיבוב הראשון, יוסטון. הרוקטס יצאו לדאלאס בידיעה שניצחון יבטיח להם את המקום השני במערב, אך נכנענו למאבריקס 95:84. "אנחנו עדיין בפנים", אמר רון ארטסט, "עדיין יש לנו סיכוי. השתפרנו ככל שהעונה התקדמה, ועכשיו אנחנו צריכים להשתפר עוד קצת".

דאלאס, מצידה, מגיעה במומנטום מצוין לקראת הפלייאוף, ותפגוש את סן אנטוניו נוטלת מאנו ג'ינובילי. "אנחנו בטוחים בעצמנו כפי שלא היינו כל העונה", אמר בסיום כוכב הקבוצה, דירק נוביצקי, והתייחס לעובדה שהמאבריקס 1:15 בבית מאז פגרת האולסטאר "אני מקווה שנוכל להמשיך את זה בפלייאוף".

בסיבוב הראשון, כאמור, תצא דאלאס לסן אנטוניו, ללא יתרון ביתיות. הספרס גברו על ניו אורלינס הלילה 98:105 אחרי הארכה ומשחק גדול, שהעיד הרבה על האופי החזק של טים דאנקן, טוני פארקר וחבריהם. "זה נהדר לקבל יתרון ביתיות", אמר בסיום דאנקן, "זו דרך נפלאה לסיים את העונה". הפורוורד לקח על עצמו אחריות בהארכה, וכמעט ניצח את המשחק לבדו. "זה היה טימי הישן", החמיא לו בסיום פארקר, "הוא פשוט שלט במשחק".

* למרות שככל הנראה לא ישותף באף אחד ממשחקיה, אלן אייברסון נרשם בטופס השחקנים של דטרויט לקראת הפלייאוף. ה-NBA דורש מכל קבוצה לרשום בין 13 ל-15 שחקנים בטופס, ולפיסטונס היו רק 13 שחקנים חתומים. אייברסון החמיץ 16 משחקים בטווח של חודש בגלל שהתלונן על כאבי גב, ולאחר מכן התלונן על עלייתו מהספסל. "אני מעדיף לפרוש", אמר לכתבים, ולשמחתו בקיץ הקרוב יהיה שחקן חופשי. לדטרויט הוא כבר לא ישוב.

* אוקלהומה סיטי הודיעה כי תמשיך את ההתקשרות עם מאמן הקבוצה, סקוט ברוקס. ברוקס החליף בתחילת העונה את פי ג'יי קרליסימו, והשיג תוצאות לא רעות יחסית לסגל הדל של המועדון. "זה מאושר להיות חלק מהארגון", אמר המאמן הצעיר. כוכב הקבוצה, קווין דוראנט, מבסוט גם הוא מההחלטה: "אני מאוד מתרגש בשבילו, זה חלום שמתגשם ומגיע לו, הוא עשה עבודה נפלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully