וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקו: "כרגע, כמעט בלתי אפשרי לעצור את מסי"

אחרי ארבע עונות בברצלונה, ולקראת המפגש נגדה במדי צ'לסי בחצי גמר האלופות דקו עדיין קצת מתגעגע, ומחמיא לחברו: "הוא מדהים"

אם יש שחקן שמכיר את ברצלונה טוב כמעט כמו השחקנים שמשחקים בה, זה דקו. הקשר בן ה-31, שהגיע בקיץ מהמועדון הקטאלוני הישר לצ'לסי, יפגוש בסוף החודש את קבוצתו לשעבר עם קבוצתו הנוכחית, ומעבר להיבט הרגשי, הרי שלדקו יש גם מה להגיד במובן המקצועי לקראת המפגש המסקרן.

"ברצלונה היא מסוג היריבות שהצלחנו להימנע ממפגש איתן בסיבובי הנוק-אאוט הראשונים, אבל בשלב הזה אתה לא יכול לבחור את היריבה", אמר הפורטוגלי. "אם אנחנו רוצים להגיע לגמר ברומא, אנחנו חייבים לנצח אותם. קל זה לא יהיה". ואם כבר מדברים מקצועית, גם לדקו קשה שלא להתייחס לחברו משכבר, לאו מסי. "הוא מדהים. הוא אחד מחברי הטובים ביותר ואני מכיר אותו טוב מאוד. כרגע, כמעט בלתי אפשרי לעצור אותו. אם הוא בכושר, נצטרך לחכות ולראות האם אנחנו בכלל מסוגלים לעצור אותו".

במובן הרגשי, דומה כאילו דקו שומר יותר מפינה חמה אחת בלב לקבוצתו לשעבר, בה בילה ארבע עונות מוצלחות. "יש לי המון חיבה לברצלונה, הייתי מאוד שמח שם ואני חושב רק דברים חיוביים על תקופתי במועדון. יש לי זכרונות נהדרים מהעיר, ובכל הזדמנות שיש לי אני חוזר אליה לבקר חברים", אמר דקו, ובעוד כשבועיים תהיה לו הזדמנות נוספת לבקר חברים. הפעם, ממש על כר הדשא.

גם פרנק למפארד מכיר בגודל המעמד והאתגר: "אני כבר לא יכול לשחק בנואו קאמפ, אני זוכר ששיחקתי שם פעם ראשונה וזה היה פנטסטי. ברצלונה קבוצה נהדר והאצטדיון מדהים. אם אתה לא מצליח להתרגש שם, יש לך בעיה", אמר הקשר. "אם נשיג שם תוצאה טובה ונשחק כמו ששיחקנו מול ליברפול, יש לנו סיכוי מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully