וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטה קרלו: דרבי שוויצרי בסיבוב השלישי

רוג'ר פדרר ניצח את אנדראס ספי 4:6 4:6, ויפגוש את וורינקה. נדאל גבר על צ'לה 2:6, 3:6. אנדי רם ברבע גמר טורניר הזוגות

הסיבוב השני של טורניר החימר במונטה קרלו (פרסים בסך 2.75 מיליון יורו) נמשך היום (רביעי), ונפתח במשחק של פרננדו ורדסקו הספרדי מול פיליפ קולשרייבר הגרמני. הספרדי העדיף, ממרומי המקום השביעי בעולם, לא ממש התקשה, וניצח 3:6 4:6. למעשה, היה זה הניצחון הראשון של ורדסקו על הגרמני, לאחר שבשלושת המשחקים הקודמים ניצח קולשרייבר. בסיבוב הבא יפגוש ורדסקו את בן ארצו, דויד פרר.

אלברט מונטאנס, ספרדי נוסף, ניצח 2:6 4:6 את ג'אן-רנה ליסנארד ממונקו, ובסיבוב השלישי יתקשה להמשיך את המומנטום החיובי כשיפגוש בנובאק דג'וקוביץ'. סימונה בוללי, שהפתיע בסיבוב הראשון את רובין סודרלינג, פגש היום את יאנקו טיפסרביץ' הסרבי, ולאחר מערכה ראשונה צמודה שהסתיימה ב-5:7 לאיטלקי, סגר עניין עם 3:6 בשניה, כדי לעבור הלאה, למפגש לא פשוט כלל עם חואן מרטין דל פוטרו בסיבוב השלישי.

אל המשחק הראשון שלו כאדם נשוי, עלה רוג'ר פדרר כשמולו אנדראס ספי האיטלקי. המדורג שני בעולם ניצל שבירה אחת במהלך המערכה הראשונה כדי לנצח 4:6. המערכה השניה המשיכה בקצב דומה, כשספי, שהפסיד לשוויצרי בכל שלושת מפגשיהם, לא מצליח לשבור את ההגשות של פדרר, ובסופו של דבר נכנע 6:4 גם במערכה השניה, אחרי שפדרר סוף סוף ניצל את נקודת המשחק הרביעית שלו. פדרר מעפיל לסיבוב השלישי, ולמפגש מעניין נגד בן ארצו, סטניסלאס וורינקה.

וורינקה עצמו פתח בצורה נוראית את המשחק מול מרטין וסאלו ארגואלו הארגנטינאי, והפסיד 6:2 במערכה הראשונה. אלא שאז חזר השוויצרי הצעיר למשחק, ניצח 5:7 בשניה, ובשלישית והמכרעת הגיש מצוין, כדי לסגור עניין עם 2:6.

רפאל נדאל, המדורג 1 בעולם, לא התקשה יותר מדי במשחקו הראשון העונה על המשטח האהוב עליו וגבר על חואן איגנסיו צ'לה הארגנטינאי 2:6, 3:6. השור הספרדי יתמודד בסיבוב השלישי נגד ניקולס לאפנטי מאקוודור, שאחראי לניצחון המרשים של היום מול מראט סאפין. הרוסי כבר כבר הוביל 0:4 ו-1:5 במערכה השלישית והמכרעת, אלא שלאפנטי לא ויתר וניצח בסופו של דבר 6:7, 6:2, 6:7.

ניקולאי דוידנקו עלה למשחקו מול הטורפדו, איבו קרלוביץ', והציג יופי של טניס. למרות 8 אייסים של הקרואטי לעומת 0 של הרוסי, דוידנקו ניצל אחוזי שבירה נוראיים של קרלוביץ' (1 מ-8 נקודות מנוצלות), כדי לנצח 4:6 3:6, ולפגוש את דויד נלבנדיאן או מרסל גרנולרס בסיבוב השלישי.

הפתעה גדולה בטורניר נרשמה כאשר פאביו פוניני האיטלקי (108 בעולם), שעלה לטורניר מהמוקדמות, גבר על מארין סיליץ' הקרואטי (14 בטורניר) 2:6, 0:6 ועלה לסיבוב השלישי. מדורג נוסף, חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי (5 בטורניר) הודח אחרי שהפסיד לאיבן ליוביצ'יץ' הקרואטי 4:6, 6:1, 6:4.

הנציג הישראלי היחיד במונטה קרלו, אנדי רם, עלה לרבע גמר טורניר הזוגות יחד עם שותפו האוסטרי ג'וליאן נול. רם ונול גברו בסיבוב השני על ווסלי מודי הדרום אפריקאי וסיימון אספלין השבדי 6:7, 2:6. בסיבוב הבא הם יתמודדו מול הצמד המדורג 3, ליאנדר פאאס ההודי ולוקאס דלוהי הצ'כי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully