וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר ליברפול על אסון הילסבורו: "השנים לא מורידות מהאסון"

20 שנה אחרי, ראש העיר של ליברפול, שהיה עד לאסון הילסבורו, מתקשה להתאושש. 25 אלף אוהדים הגיעו לאנפילד לטקס הזיכרון

יממה אחרי ה-4:4 המדהים עם צ'לסי בגומלין רבע גמר ליגת האלופות, בליברפול חוזרים לפרופורציות. ככה זה, לא חשוב כמה גדולה היתה פנטזיה מסוימת, המציאות תמיד תוריד אותך חזרה לקרקע. במקרה של האדומים, מדובר ביום השנה ה-20 לאסון הילסבורו. בשעה 15:00 צלצלו פעמוני שתי הכנסיות בעיר 96 פעמים, אחת לכל אוהד שנהרג באותו אסון נורא לפני שני עשורים.

התחבורה הציבורית בעיר עצרה בשעה 15:06, בדיוק עשרים שנה מהרגע שאותו משחק, בין ליברפול ונוטינגהאם פורסט, נעצר. גם בכיכר העיר הישנה בנוטינגהאם התקיימו שתי דקות דומיה. אלפי אנשים הגיעו לטקס שנערך ב'קופ' בו הודלקו 96 נרות במעמד נציג מכל משפחה. "אסור לנו לשכוח", אמר ג'יימי קראגר, "הילסבורו שינה את פני הכדורגל, את סוגי האצטדיונים. כואב להגיד את זה, אבל אני מקווה שלאור השינויים דבר כזה לא יקרה שוב".

החלל הצעיר ביותר באותו אסון היה ז'אן-פול גיהולי, בן העשר, בן דודו של סטיבן ג'רארד. "הזמן עבר, אבל הצלקות לעולם לא יעברו", אמר קפטן ליברפול. ראש העיר, סטיב רות'רהאם, מתקשה לעכל או לשכוח את האסון: "הילסבורו השפיע על חייהם של המון אנשים, לא רק אוהדי ליברפול אלא לכל אורך בריטניה. הייתי באותו משחק, והשנים לא מורידות מגודל האסון". אנגליה מתקשה לשכוח את מה שבהחלט לא היתה רוצה לזכור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully