וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטז: "כשעושים טעויות מיד משלמים"

מנג'ר ליברפול היה גאה בשחקניו, אך הבין שחוסר הריכוז שלהם גבה מחיר גבוה. קלינסמן על ברצלונה: "כנראה הקבוצה הכי טובה בעולם"

איזו דרמה קיבלנו בליל החג השני של פסח. בעודנו מכרסמים מצות בישראל, באנגליה כרסמו ציפורניים אנשי צ'לסי וליברפול. האדומים של רפא בניטז הגיעו למשחק בסטמפורד ברידג' אחרי ההפסד 3:1 באנפילד שלא הותיר להם סיכוי רב. אלא שכבר אחרי 28 דקות קרסה הקונספציה כאילו רבע הגמר הזה סגור. ליברפול הובילה 0:2 והכול נראה פתוח לגמרי. אחרי ההפסקה, צ'לסי חזרה ואיזנה ל-2:2 והמשחק נטה לכיוונה. למפארד הבקיע בדקה ה-76, 2:3 לכחולים. גמור? ממש לא. ליברפול הרשיתה פעמיים נוספות ועלתה ל-3:4 מדהים. למפארד היה אמון על השער האחרון במשחק בדקה ה-89. 4:4 ענק שלא רואים כל יום. הקבוצה של חוס הידינק בחצי גמר ליגת האלופות והיא תפגוש לצמד משחקים את ברצלונה.

הקבוצה של פפ גווארדיולה, שלא עמד על הקווים זכר להרחקה מן המשחק הקודם, סיימה את הגומלין במינכן ב-1:1 נגד באיירן, ששלח אותה, כמובן, אחרי ה-0:4 בקאמפ נואו גם לחצי הגמר. הקרב האנגלי-קטאלני הראשון ייערך ב-28 לחודש אפריל באצטדיון הקאמפ נואו, כאשר משחק הגומלין יתקיים ב-6 למאי, בסטמפורד ברידג'.

בניטז: "משחק בלתי ייאמן"

"אני מאוד גאה בשחקנים שלי ובאוהדי הקבוצה בגלל שהם דחפו ועודדו אותנו כל העת", אמר בסיום מנג'ר ליברפול רפא בניטז. "זה מצער, אך אני חושב ששיחקנו טוב מאוד. אנחנו מאוכזבים בגלל שהבקענו ארבעה שערי חוץ, ועדיין זה לא הספיק לנו לעלות. זה היה משחק בלתי ייאמן", הודה בניטז.

"צ'לסי אמנם לא הופיעה ממש למחצית הראשונה, והם נראו לחוצים בשלבי הראשונים של המשחק, אבל במחצית השנייה הם גרמו לנו לרדוף אחריהם", המשיך המנג'ר הספרדי.

"אחרי כיבוש השער השני קיבלתי מנת ביטחון. דיברנו על כך שאנחנו צריכים להבקיע את השער השלישי, אבל לא היינו צריכים למהר, אלא לעשות את זה לאט", אמר בניטז. "כאשר הם הבקיעו את השער הראשון, סברתי שיש לנו עדיין סיכוי לעשות זאת והיה אפשר לראות שאנחנו בשליטה לגבי אספקטים רבים במשחק. אבל כשמדברים על צ'לסי, מדברים על שחקנים ברמה עולמית, כך שכאשר אתה עושה טעות אתה מיד משלם עליה".

מנגד, התקשורת האנגלית פרסמה כי מאמן צ'לסי, חוס הידינק, גער על שחקניו בחדר ההלבשה, בפיגור 2:0. "לפעמים אתה מאבד את קור הרוח שלך", אמר הידינק בסיום, כבר הרבה יותר רגוע, "אבל הם הגיבו לדברים שלי, וידעו שהמחצית הראשונה לא היתה טובה. זה היה אחד מהמשחקים האלה ששחקנים עושים המון טעויות, וזו גם הסיבה שהוא היה אטרקטיבי", המשיך הידינק, "רגע אחד אתה למטה, רגע אחד למעלה. זה היה גל של להיות במשחק, ואז כמעט לצאת ממנו".

"עשינו את זה מאוד קשה עבורנו עם התצוגה החלשה שלנו במחצית הראשונה", אמר בסיום פרנק למפארד, שכבש צמד שערים לזכות קבוצתו, שחסרה במפגש את הקפטן שלה, ג'ון טרי. "אבל זה היה ערב בלתי נשכח, הצלחנו לעבור. זה היה תיקו נהדר. אני לא יודע מה עשינו במחצית הראשונה, אולי הגענו בגישה לא נכונה למשחק, היינו בטוחים שאנחנו כבר בשלב הבא, אבל אחר כך הראנו הרבה אופי כשעשינו את המהפך", הוסיף למפארד.

קלינסמן: "הייתה לנו תקווה קטנה שלא העזנו לחשוף"

פפ גווארדיולה, שהורחק במשחק הראשון בין הקבוצות, צפה במשחק מהיציע. מי שהעביר את ההוראות לחבורה הקטלאנית המוכשרת הוא טיטו וילנובה, שאמר בסיום: "מבחינה טקטית, שיחקנו טוב מאוד. ידענו שאם נאבד כדורים במרכז המגרש, באיירן יכולה להיות מאוד מסוכנת עם ריברי וטוני. כעת אנחנו חייבים לחזור לעבוד. נראה בסוף עם זה תארים נסיים את העונה".

גווארדיולה עצמו אמר בסיום: "אנחנו שמחים להיות בחצי הגמר, אבל יש עוד הרבה משחקים עד שנוכל לחשוב על צ'לסי. הם קבוצה טובה, אבל אנחנו צריכים להסתכל על המחצית הראשונה נגד באיירן ולראות איך שיחקנו. יש עדיין תחומים להשתפר בהם", הצטנע המאמן. לקראת אותו מפגש, החמיא לאו מסי: "יש להם התקפה אדירה ויהיה קשה מאוד נגדם".

בלם ברצלונה, קרלוס פויול, ניצל את תום המשחק כדי להתייחס לכוכב היריבה, פרנק ריברי, ולשבחו: "אני מוכרח להגיד שהוא שחקן טוב מאוד, שחקן שעושה שינוי", אמר פויול, ומיד עבר לפסים מעשיים: "אבל אם אתם שואלים האם ברצלונה צריכה להחתים אותו בקיץ, זו כבר לא העבודה שלי". לגבי המשחק עצמו, הוסיף הסמל: "אנחנו מרוצים, זהו יום חשוב עבורנו. היה משחק טוב, ואנחנו צריכים לקחת את הדברים צעד צעד, למרות שעשינו כבר צעד משמעותי קדימה".

"הרגשנו טוב לפני המשחק, חלמנו שנוכל לעלות. אחרי ה-0:1 היתה לנו תקווה, אבל המשחק נגמר בתיקו. לפחות הראנו שאנחנו מסוגלים מול יריבה ברמה כזאת", התוודה בסיום מאמן באיירן מינכן, יורגן קלינסמן. "למדתי מה הרמה הגבוהה ביותר. כל השחקנים של ברצלונה באותה רמה, ולוקח המון שנים ליצור דבר כזה. לנו יש עוד הרבה עבודה". היה קורה נס. "בסופו של דבר", הוסיף קלינסמן, "אני מרוצה מהדרך בה שיחקנו. התמודדנו נגד קבוצה שהיא רמה אחת מעלינו, ככל הנראה הטובה בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully