וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלו ולופז הורחקו לחמישה משחקים

שחקני פיורנטינה וקליארי התעמתו במנהרה בשבת, גרמו נזק לחדרי ההלבשה וייעדרו. פאפאדופולו יחליף את מיכאלוביץ' על הקווים בבולוניה

קשר פיורנטינה, פליפה מלו ושחקנה של קליארי, דייגו לופז, ספגו היום (שלישי) הרחקה מחמישה משחקים לאחר שהתקוטטו במנהרה בסיום משחק קבוצתם בשבת האחרונה. ההתקוטטות הזו גרמה גם נזק לחדרי ההלבשה באיצטדיון ארטמו פרנקי, כשבסיום המשחק פיורנטינה ניצחה 1:2.

פליפ מקסס מרומא וקשר לאציו, מאטוזלם, גם הם ספגו עונשים והורחקו משלושה משחקים כל אחד. השניים התעמתו במהלך הדרבי כשהצרפתי תיקל את מאטוזלם, מה שהפך במהרה לעימות שהביא להרחקת שניהם.

פאפאדופולו יחליף את מיכאלוביץ' בבולוניה

הנהלת בולוניה פיטרה את המאמן סיניסה מיכאלוביץ', זאת לאחר שהקבוצה ירדה למקום ה-16 בליגה, המוביל לסרייה B. המהלך היה די צפוי, לאחר שהמנהל הכללי של הקבוצה פיירג'ובאני ריקי אישר כי מעמדו של מיכאלוביץ' ידון לאחר ההפסד במזחור סוף השבוע 4:1 לסיינה. מי שיחליף את מיכאלוביץ' על הקווים הוא ג'וזפה פאפאדופולו עד סיום העונה הנוכחית.

בולוניה עלתה רק בעונה שעברה לליגה הראשונה באיטליה, זאת לאחר שלוש שנים בליגת המשנה בארץ המגף. את השנה פתחה הקבוצה מצפון איטליה טוב תחת הדרכתו של דניאלה אריגוני. בנומבר שנה שעברה, לאחר סדרת משחקים לא מוצלח. החליף מיכאלוביץ' את אריגוני. פאפאדופולו יהיה המאמן השלישי העונה של בולוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully