וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס: "בוסטון עדיין פייבוריטית"

קליבלנד הבטיחה יתרון ביתיות לאורך כל הפלייאוף, אבל לברון יודע: "קודם כל חייבים לנצח את האלופה". מייק בראון: "בפלייאוף כל פוזשן חשוב"

מעטים האמינו בתחילת העונה שזה באמת יכול לקרות, אבל הלילה (שלישי) קליבלנד השלימה את המשימה עם ניצחון על אינדיאנה 109:117 שהבטיח לה את המאזן הטוב בליגה בסיום העונה ויתרון ביתיות לאורך כל הפלייאוף. "זה רק צעד אחד, למרות שזה צעד גדול", יודע לברון ג'יימס, האיש שסוחב על כתפיו הרחבות את הקבוצה המפתיעה, "כשלוקחים בחשבון את כל הקבוצות המצוינות, את כל השחקנים המצוינים, את כל המאמנים הגדולים ואת כל הארגונים ב-NBA, מבחינתנו לסיים את העונה עם המאזן הטוב ביותר זה הישג אדיר. אני חושב שהמועדון יכול להיות גאה בהישג הזה".

אם קליבלנד תנצח בבית את משחקה האחרון מול פילדלפיה, היא תוכל להשוות את השיא של בוסטון מ-1985/86, שקבעה אז מאזן 1:40 בבית, אבל ג'יימס ממש לא חושב על זה כרגע. "אנחנו צריכים לחשוב רק על מה שיקרב אותנו לעבר הטבעת", אומר הפנומן, "יש לנו כבר את יתרון הביתיות, ואין לנו צורך להיאבק על השיא הזה. אנחנו נאבקים רק על הטבעת".

לברון, שקלע 37 נקודות ב-12 מ-23 מהשדה, עשה גם צעד נוסף לעבר זכייה מסתמנת בתואר ה-MVP. "אני חושב שלברון הוא מה שמבדיל את קליבלנד בין שאר הקבוצות", החמיא דני גריינג'ר לכוכב, "קובי הוא שחקן מצוין, וויד הוא שחקן גדול, לבוסטון יש את שלושת הגדולים, אבל אני חושב שלברון מביא כל כך הרבה לקליבלנד. הוא פותח כל כך הרבה אופציות לחברים שלו, כי פשוט אי אפשר לשמור עליו".

ג'יימס, בכל אופן, לא רואה את קליבלנד כפייבוריטית לזכייה בתואר. "זאת בוסטון", אומר לברון, "ככה זה בכל שנה: עד שאתה לא מדיח את האלופה המכהנת, היא הקבוצה שצריך לנצח. עבדנו קשה לאורך העונה הרגילה כדי להגיע לנקודה שבה אנחנו נמצאים עכשיו, עם יתרון הביתיות, ונקווה שנדע לנצל את הבית גם בפלייאוף".

גם המאמן מייק בראון יודע שמגיעות הרבה מחמאות לקבוצה שלו. "הקבוצה הייתה ממוקדת מאוד לאורך כל השנה", אמר בראון, "הם ידעו כל הזמן מה הם צריכים לעשות, ולא משנה איזו יריבה ניצבה בפניהם". האם הקאבס צריכים לשנות משהו לקראת הפלייאוף? "אני חושב שנצטרך לרדוף יותר אחרי כדורים חופשיים", אמר בראון, "בפלייאוף כל פוזשן הוא חשוב, ונצטרך להקריב את הגופות שלנו בשביל כל כדור, אלו דברים שמכריעים משחקים. וחוץ מזה, נמשיך להתבסס על הלחם והחמאה שלנו, שזה ההגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully