וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם כן דרך לחנוך בית חדש

14.4.2009 / 9:16

הבכורה של המטס ב"סיטי פילד" הסתיימה בהפסד 6:5 לפאדרס. טמפה ביי הביסה את היאנקיז 5:15, סייקל לאורלנדו הדסון מהדודג'רס

תוצאות משחקי הלילה ב-MLB:

AL:

טמפה ביי - ניו יורק יאנקיז 5:15
דטרויט - שיקגו וייט סוקס 10:6
טקסס - בולטימור 10:9
קנזס סיטי - קליבלנד 2:4
מינסוטה - טורונטו 8:6
אוקלנד - בוסטון 2:8

NL:

פיטסבורג - יוסטון 0:7
שיקגו קאבס - קולורדו 0:4
וושינגטון - פילדלפיה 9:8
לוס אנג'לס דודג'רס - סן פרנסיסקו 1:11
ניו יורק מטס - סן דייגו 6:5
מילווקי - סינסינטי 7:6
אריזונה - סט. לואיס 2:1

בוסטון ממשיכה את הפאנק

NL:

עם הרבה תקווה לעתיד בהיר, התייצבה ניו יורק מטס ב"סיטי פילד", האיצטדיון החדש שלה. אלא שג'ודי גרוט וסן דייגו חשבו אחרת וניצחו 5:6. גרוט נכנס להיסטוריה, כשכליד אוף של הפאדרס חבט להומר. הייתה זו הפעם היחידה בהיסטוריה שבה החובט הראשון שעולה באיצטדיון חדש יורה להומר, והנה לכם עוד סטטיסטיקה שלא הכרתם. דייויד רייט היה המט הראשון שסילק את הכדור מהפארק הטרי.

גם אורלנדו הדסון מלוס אנג'לס דודג'רס עשה היסטוריה קצרה, כשחבט לסייקל (הומראן, טריפל, דאבל וסינגל באותו משחק) ב-1:11 של קבוצתו על סן פרנסיסקו. שבעה אינינגים ו-11 טיגונים לצ'אד בילינגסלי מהדודג'רס. שיקגו קאבס ניצחה את קולורדו 0:4, כשטד לילי מנצח אחרי שנו היטר שלו נשבר רק באינינג השביעי. תחת השפעת מותו הפתאומי של שדר הרדיו הארי קאלאס, ניצחה פילדלפיה את וושינגטון 8:9. ריאן הווארד חבט במשחק הזה להומר ראשון העונה.

בריאן ברדן חבט להומר ראשון בקריירה, בדיוק בזמן הנכון מבחינת סט. לואיס. הוא עשה זאת באינינג השמיני, והקרדינלס ניצחו בפיניקס את אריזונה 1:2. אלברט פוחולס עם הומר רביעי העונה. סינסינטי ניצחה במילווקי את הברוורס 6:7, אדווין אנקרנסיון מהרדס חבט לגראנד סלאם. פיטסבורג השביתה את יוסטון 0:7, כשזאק דיוק סוגר משחק אדיר של תשעה וחמישה.


AL:

קרלוס פניה חבט לגראנד סלאם באינינג השני על צ'ין מינג וונג, וטמפה ביי טבחה בניו יורק יאנקיז 5:15 במשחקה הראשון ב"טרופיקנה פילד" השנה. לאור ההפרש הגדול הגיש לקראת הסיום ניק סווישר מהיאנקיז, כדי לחסוך בזרועות פיצ'רים אחרים. נומאר גארסיהפארה חבט להומר נגד קבוצתו לשעבר, בוסטון, ואוקלנד ניצחה 2:8. הרד סוקס צנחו למאזן 5:2, הגרוע ביותר שלהם מאז פתיחת 12:2 ב-1996. ג'ון לסטר, ההבטחה הגדולה של בוסטון, המשיך לאכזב בהפסד.

ג'רמיין דיי ופול קונרקו חבטו בזה אחר זה להומרים בניצחון 6:10 של שיקגו וייט סוקס על דטרויט. אלא שלא היו אלה סתם הומרים, לכל אחד מהם זו הייתה נקודת ציון - מספר 300 בקריירה. קרלוס קוונטין ממשיך את התנופה מהעונה שעברה, ובמשחק הזה רשם שני הומרים והכניס ארבעה רצים. טורונטו ממשיכה בפתיחת העונה הטובה (מוליכה את המזרח עם 2:6), לאחר ניצחון 6:8 על מינסוטה. אוברי האף רשם ארבע חבטות מוצלחות והוביל את בולטימור לניצחון 9:10 על טקסס, זאק גריינקי מקנזס סיטי האריך את רצף האינינגים ללא ספיגת ריצה ל-25, לאחר שהגיש חמישה בניצחון 2:4 על קליבלנד. הוא רשם תשעה סטרייקאאוטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully