וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת שדר הרדיו האגדי הארי קאלאס

14.4.2009 / 9:12

שדר היכל התהילה של פילדלפיה פיליז, שהיה גם הקול הסמכותי בסרטי ה-NFL, התמוטט באיצטדיון הבייסבול בוושינגטון ומת בגיל 73

הארי קאלאס, האיש שליווה שנים רבות את פילדלפיה פיליז והיה הקול שמאחורי סרטי ה-NFL, התמוטט ומת אתמול (שני) לפני משחקם של הפיליז בוושינגטון מול הנשיונאלס. הוא היה בן 73. לאחר שלפני 11 שנים סבל כבר מאירוע לב קטלני, אתמול עבר אירוע דומה, הובהל לבית החולים ושם נקבע מותו. בחודשים האחרונים סבל מהפרעות רבות בדרכי הנשימה, אולם המשיך לעשות את עבודתו. קאלאס הוא חבר בהיכל התהילה של הבייסבול.

קולו המתכתי של קאלאס מוכר לצופי הפוטבול בעיקר מסרטי ה-NFL, אותם ליווה בפסקול מאז 1975, שם כונה "Harry the K". הוא ליווה מאות משחקים, כשבמקביל שידר פוטבול ברדיו וכמובן, במשך ארבעה עשורים ליווה את הפיליז, כולל הזכיה בוורלד סירייס בשנה שעברה. בפילדלפיה נודע בקריאה "אאוטה היר!" שליוותה הומראנס.

"איבדנו היום את הקול שלנו", ספד דייויד מונטגומרי, נשיא פילדלפיה, "הוא תרם תרומה גדולה לספורט וכמובן לארגון שלנו". הקולגה של קאלאס, שדר הרדיו סקוט פרנזקי, הוסיף: "שחקנים באים והולכים, אבל 'אאוטה היר' היא קריאת נצח". הנשיונאלס והפיליז חשבו לדחות את המשחק, אבל מונטגומרי התעקש שיתקיים. "זה מה שקאלאס היה רוצה".

גם שחקן עבר מת ביום שני, מארק "בירד" פידריך בן ה-54, נמצא מתחת למשאית ליד ביתו בנורת'בורו, מסצ'וסטס. פידריך קיבל את התואר רוקי השנה ב-1976, כששיחק במדי דטרויט טייגרס והגיש לעונה של 9:19 עם ERA של 2.34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully