וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד הרגע האחרון

רמת השרון ואליצור רמלה נאבקות בסדרת גמר הסל לנשים על תואר האליפות. כעת אנו מגישים לכם את הנתונים הסטטיסטיים של שתי הקבוצות

משחק מספר 67: א.ס. רמת השרון – אליצור רמלה

הנה כמה פרטים סטטיסטיים שיעזרו לכם להחליט כיצד להמר בכל אחד ממשחקי סדרת הגמר המרתקת אצל הנשים. א.ס. רמת השרון פוגשת ביום חמישי במגרשה הביתי את אלופת המדינה, אליצור רמלה, למשחק מספר שלוש אחרי שבמשחק הראשון שמרה רמת השרון על הביתיות וניצחה, במשחק השני רמלה פיגרה אך ידעה להתעשת והשוותה ל-1:1 לאחר ניצחון בהארכה.

מאזני הליגה – רמת השרון סיימה את העונה הסדירה במקום הראשון עם מאזן של 19 ניצחונות לעומת ארבעה הפסדים; רמלה סיימה רק רביעית עם מאזן של 17 ניצחונות ושישה הפסדים.

ממוצעי סלים בליגה – רמת השרון קלעה בממוצע 84.73 נקודות למשחק וספגה רק 65.39 נקודות; רמלה קלעה בממוצע 79 נקודות למשחק וספגה 70.13.

מפגשי הליגה – במשחק הראשון העונה שנערך ברמלה ניצחה רמת השרון 67:75, גם במשחק השני ניצחה רמת השרון, הפעם בבית 59:88, ובמשחק השלישי שנערך במסגרת הבית העליון ניצחה רמלה ברמת השרון 65:71.

השחקניות המובילות ברמלה - אולנה אוגורודניקובה היא הקלעית המצטיינת של רמלה עם ממוצע של 15.3 נקודות למשחק, מלכת האסיסטים היא תמרה מור עם 3.3, מלכת הריבאונדים היא מור עם 6.6, המובילה באחוזי קליעה ל-2 היא אוגורודניקובה (58.9) והמובילה באחוזי הקליעה לשלוש היא קטיה לויצקי (32.2).

השחקניות המובילות ברמת השרון – ג'יה פרקינס היא הקלעית המצטיינת ברמת השרון עם ממוצע של 16.9 נקודות למשחק, לייני סלווין היא מלכת האסיסטים עם 3.9, אבוני הופמן היא מלכת הריבאונדים עם 7.2, המובילה באחוזי קליעה ל-2 נקודות היא שני לוי עם 55.6 אחוז, טטיאנה טרויאנה המובילה באחוזי ל-3 נקודות היא 38.7.

הערכה – למרות שלרמת השרון יש את יתרון הביתיות בסדרה, אנו מעריכים שרמלה תסיים עם האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully