וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה נפרדת מהחג

חג המצות כבר כמעט מאחורינו וכך גם משחקי רבע גמר ליגת האלופות וגביע אופ"א. אז לפני שמגיעים לשלב ארבע הגדולות, הנה כמה טיפים

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 10.556 (10 ש"ח יניבו 106 ש"ח)

משחק מספר 5: באיירן מינכן – ברצלונה. אחרי הרביעייה שברצלונה הרשיתה בשבוע שעבר והביכה את אלופת גרמניה, היא תנסה להשלים את העבודה על הצד הטוב ביותר גם במשחק החוץ. הבווארים מגיעים אחרי ניצחון משכנע בליגה על פרנקפורט ונראה שהמאבק על הכרטיס לחצי הגמר כבר תם. למרות זאת, אנו מאמינים שהבווארים יסיימו עם ניצחון מינימלי. ההימור: 1 (2.6)

משחק מספר 12: צ'לסי – ליברפול. צ'לסי קרובה מרחק נגיעה מחצי הגמר אבל כדי לא לעשות שטויות היא תנסה לפחות לסיים בתיקו בסטאמפורד ברידג', כשנכון לעכשיו קשה לראות מצב שהיא לא עולה. ליברפול חגגה בשבת ניצחון ליגה חשוב, צ'לסי עבדה קצת יותר קשה, אך למרות זאת נראה שהכחולים יעפילו לאחר שיסיימו בתיקו. ההימור: איקס (2.9)

משחק מספר 34: ארסנל – ויאריאל. הצוללת הצהובה השלימה משחק שני ברציפות עם הפסד לאחר שנוצחה 2:0 על ידי מלאגה, אך אין ספק שהיא מגיעה באנרגיות שונות לחלוטין למשחק הגומלין באיצטדיון האמירויות. ארסנל יודעת שרק ניצחון בא מבחינתה בחשבון, שכן קשה לראות אותה זוכה העונה בתואר באנגליה. אנו מהמרים שארסנל תיקח את הכרטיס לשלב הבא. ההימור: 1 (1.4)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 14.25 (10 ש"ח יניבו 143 ש"ח)

משחק מספר 40: פורטו – מנצ'סטר יונייטד. אחרי שחטפה הלם מהיריבה הפורטוגלית רק בשבוע שעבר וסיימה איתה ב-2:2, מנצ'סטר יונייטד מבינה שאין לה ברירה אלא לנצח, שכן תיקו 0:0 או 1:1 יעלה את פורטו לשלב הבא. מנצ'סטר יונייטד יודעת להתעלות ברגעים המכריעים וכנראה שזה מה שהיא תעשה גם כעת. ההימור: 2 (1.9)

משחק מספר 81: אודינזה – ורדר ברמן. הקבוצה האיטלקית חטפה מכה קשה בשבוע שעבר כשהפסידה 3:1 ליריבה הגרמנית, שכבר הובילה 0:3 ועשתה צעד חשוב לקראת חצי הגמר. ברמן, שמאכזבת בליגה, מכפרת על כך בגביע אופ"א ולמרות שבסוף השבוע האחרון היא סיימה רק ב-1:1 נגד לברקוזן, היא תדע להשלים את העבודה. ההימור: 2 (2.5)

משחק מספר 84: מנצ'סטר סיטי – המבורג. התכולים של מארק יוז קרובים לסיים את דרכם באירופה ואם הם לא יתעשתו באיצטדיון הביתי שלהם נגד המבורג, שניצחה במשחק הקודם 1:3, זה כנראה יהיה הסוף. המבורג הפסידה אמנם במחזור האחרון בגרמניה 1:0 לשטוטגרט, אך היא תיתן משחק מאוזן שיסתיים כנראה בתיקו. ההימור: איקס (3.0)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully