וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן: "אנחנו תלויים בעצמנו, ניתן את הכל"

שחקן אשקלון היה מאושר אחרי שגבר על חולון, והוא יודע שניצחון על גליל שווה פלייאוף עליון. פרנקו: "לא היתה לנו את האינטנסיביות"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

לכל דבר טוב יש סוף, וגם לרצף הנצחונות הנפלא של הפועל חולון, מסתבר שיש סיום. הערב (שני) נוצחה קבוצתו הלוחמת והסימפטית של דני פרנקו 94:84 באשקלון. בשבוע הבא תצא חולון לנוקיה לפגישה עם מכבי תל אביב, ותנסה לנצח כדי להבטיח את המקום הרביעי, המקנה יתרון ביתיות, ממנו תנסה להדוף את גליל/גלבוע.

כעשרים שניות לסיום המשחק, כשאשקלון הובילה ב-10 הפרש, לקח מאמן הקבוצה, רובי בלינקו, פסק זמן שהכעיס את יריבו, דני פרנקו. בסיום המשחק התנצל בלינקו, והשניים אף התחבקו. למרות ההפסד, ניסה פרנקו למצוא את נקודות האור במשחק קבוצתו. "אנחנו לא הקבוצה הכי טובה או מוכשרת בליגה, אבל אנחנו אולי הכי "קבוצה", ובשביל זה אנחנו צריכים לעבוד מאוד קשה ולעשות את הדברים האפורים שקבוצה לפעמים פחות אוהבת לעשות בשביל לנצח משחקים", אמר פרנקו. "לא היתה לנו את האינטנסיביות שהיינו צריכים מהשניה הראשונה. מצד שני, לא ויתרנו ונלחמנו עד הסוף, שזה משהו שמאוד מאפיין אותנו".

אורי קוקיה, שהיה רחוק משיאו, ידע כי התוצאה היתה צודקת: "אשקלון רצו יותר מאיתנו, וגם כשחזרנו בחצי השני הם עשו כמה מהלכים גדולים. לא היינו מספיק חדים וטובים היום, ולצערי זה קרה אבל זה חלק מהעסק".

מנגד, אור איתן, שקלע שלשת מומנטום ונתן רבע רביעי מצוין, היה נשמע מאושר בסיום: "הגיע הזמן שנבוא וביום שכזה, עם קהל מדהים ואווירה מדהימה, היה משחק ברמה גבוהה. היה כיף לשחק, והגיע הזמן", אמר איתן. "יש לנו עוד משחק אחד ואנחנו איפה שאנחנו צריכים להיות. אנחנו תלויים בעצמנו, משחק בית אחרון נגד גליל. ניתן את הכל ונגיע לפלייאוף העליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully