וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ובני יהודה נפרדו ב-2:2

בית"ר ירושלים ובני יהודה שיחקו מצויין, אבל נפרדו בתיקו 2:2 שחיסל כמעט סופית את סיכוייה של האלופה לשמור על התואר. לפחות היה כדורגל טוב

כשהיא רחוקה בשמונה נקודות מהמוליכה מכבי חיפה, וכשנותרו שבעה מחזורים לסיום העונה - קשה להצביע על בית"ר ירושלים כמי שמסוגלת לשמור על התואר שלה. למעשה, התיקו 2:2 הערב (שני) בין בית"ר ירושלים לבני יהודה השאיר את מכבי חיפה והפועל תל אביב בודדות בקרב על התואר.

בבית"ר ירושלים יוכלו לפחות להתנחם במשחק כדורגל משובח, מול קבוצה שהפכה לקבוצת צמרת אמיתית בליגת העל, וכבר הרסה בשבוע שעבר למכבי נתניה את היומרות שהיו לה לעשות העונה את הבלתי יאמן.

ובכל זאת, כשבית"ר ירושלים לא מסוגלת לנצח בבית קבוצה צעירה ותוססת, אבל גם די מוגבלת לעומתה - כנראה שלא מגיע לה לזכות באליפות. מבחינה התקפית בית"ר נראתה טוב מאוד כשעמית בן שושן וברק יצחקי ניצלו נקודות תורפה בהגנה של בני יהודה וישבו על השער על איינוגבה במשך כל המחצית הראשונה. זה היה מרשים, אבל מהצד השני גם ההגנה של בית"ר ללא שמעון גרשון החולה ועם בנאדו הפצוע הייתה רחוקה מלהיות במיטבה. קובי מויאל (39) ולירוי צעירי (51) ניצלו את זה כדי להעלות אותה ליתרון אחרי השער הראשון במשחק שכבש בן שושן (19). בסופו של דבר, ראובן עטר פגע היום גם בחילוף, שהיה יכול להיות מנצח אבל סיפק אותו בתיקו בסופו של דבר. טוטו תמוז כבש את השער האחרון במשחק בנגיעה הראשונה שלו בכדור, ובהמשך גם היה קרוב לניצחון שהיה משנה את התמונה לגמרי. אבל זה נגמר בתיקו, וכעת ראובן עטר יוכל אולי לפנטז על תואר בגביע המדינה.

מהלך המשחק

דקה 6 - הזדמנות ראשונה לבית"ר ירושלים כשדריו פרננדז פרץ מצד שמאל וסובב כדור מסוכן לשער, איינוגבה עצר.

דקה 7 - דאבל פס בין עמית בן שושן לברק יצחקי השאיר את הראשון במצב בעיטה נוח מתוך הרחבה, אלא שהבעיטה שלו נבלמה על ידי ההגנה ברגע האחרון.

דקה 19 - שער! עמית בן שושן קיבל כדור עומק במרחק של 30 מטרים מהשער, נהנה מחופש פעולה ופרץ קדימה כדי לבעוט מ-16 מטרים לרשת. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 23 - עמית בן שושן פרץ לרחבה מצד ימין ובעט כדור חזק, שעבר דרך זרועותיו של איינוגבה לקורה.

דקה 39 - שער! פדרו גלבאן הרים כדור חופשי מ-30 מטרים למרכז הרחבה, קובי מויאל לא נשמר והמשיך עם הראש פנימה. בני יהודה הישוותה ל-1:1.

דקה 49 - אבירם ברוכיאן השתלט על הגבהה בצד ימין ושלח מסירת רוחב לעמית בן שושן, שהחמיץ מקרוב.

דקה 51 - שער! תמיר כחלון פרץ מצד ימין והופל על ידי עידן טל תוך כדי שחתך לכיוון המרכז, לירוי צעירי השתלט על הכדור ובעט מ-16 מטרים פנימה. 1:2 לבני יהודה.

דקה 55 - אלירן עטר שלח מסירת רוחב מצויינת לפרדו גלבאן, שבעט ממרכז הרחבה, קאלה הדף לקרן.

דקה 64 - תמיר כחלון פרץ קדימה בחופשיות והגיע למצב בעיטה מתוך הרחבה, קאלה הדף לקרן.

דקה 68 - אבירם ברוכיאן שלח מסירה נהדרת לעידן ורד, שעבר שני שחקני הגנה, בעט לשער, ופיספס אותו בסנטימטרים.

דקה 74 - שער! אבירם ברוכיאן ספק ניסה לבעוט ספק למסור רוחב לטוטו תמוז, שנכנס כמחליף חצי דקה לפני כן והמשיך בנגיעה אחת לכיוון השער. בית"ר ירושלים הישוותה ל-2:2.

דקה 82 - ברק יצחקי הכניס כדור טוב לטוטו תמוז, שהתמקם במרחק של חמישה מטרים מהשער, אבל התקשה להשתלט עליו ובסופו של דבר איבד אותו.

הרכב בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, אלירן דנין, שמוליק קוזוקין, אריק בנאדו, כריסטיאן אלברז (ניר נחום, 32), דריו פרננדז, עידן טל (מיכאל זנדברג, 57), עידן ורד, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן (טוטו תמוז, 73), ברק יצחקי.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, כפיר אדרי, לירוי צעירי (הרוויה קובאצ'ביץ', 79), קובי מויאל, תמיר כחלון (תומר חמד, 86), פדרו גלבאן, אסי בלדוט, אלירן עטר (משה ביטון, 68).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully