וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "כשלא מתרכזים עד הסוף, עושים טעויות"

מאמן הפועל ב"ש, גיא לוי, התאכזב מהעובדה שקבוצתו הובילה פעמיים על כפ"ס, אך סיימה רק ב-2:2. דראפיץ': "אנחנו נראים כמו קבוצה"

עומר רפאל

צילום וידאו: אמיל טבוסוב, עריכת וידאו: רן צימט

הפועל באר והפועל כפר סבא נפרדו בשוויון 2:2, כשהמארחת היא זו שיוצאת מהמשחק מעט מאוכזבת. באר שבע הובילה פעמיים, אך לא הצליחה לשמור על היתרון, והחגיגות שוב יידחו. מאמן הקבוצה, גיא לוי, יודע מה היתה הבעיה. "זה סוף העונה, כולם רוצים לחגוג, ומהר. יכול להיות שצריך לעצור רגע, לשחק בסבלנות ולהיות מרוכזים בכל שניה. כשלא מתרכזים עד הסוף, עושים טעויות. זה מה שקרה לנו היום".

מהעבר השני, סלובודן דראפיץ' מצא את נקודות האור במשחק של קבוצתו, ובהחלט יצא אופטימי עם הנקודה שהשיג. "אנחנו נראים כמו קבוצה. אנחנו מנסים להגיע למקום שישי, אבל אין ספק שעוד צריכים להשתפר. אני מאוד שמח שחזרנו למשחק, וזה נותן לנו מוטיבציה גדולה למשחק הקרוב ביום שישי".

באר שבע מפספסת, קרית אתא מאמינה

המחזור ה-26 בליגה הלאומית נמשך הערב (שני), עם שני משחקים נוספים. בראשון שביניהם, הצליחה עירוני קרית אתא לנצח 0:2 את בני לוד. עבור סוגרת הטבלה, סיכוי תיאורטי הוא כנראה מספיק טוב כדי להצדיק מלחמה ואמונה. שער של רותם שימול בדקה ה-35 העלה את המאחרת והאחרונה בטבלה ליתרון 0:1, ובתוספת הזמן השלים שימול צמד כדי לקבוע את תוצאת המשחק. קרית אתא מצמצמת את הפער בינה ובין בני לוד, המדורגת במקום ה-11, לשבע נקודות.

במשחק המרכזי של היום, אירחה הפועל באר שבע את הפועל כפר סבא, ושתי הקבוצות נפרדו ב-2:2. אורן ניסים העלה את המארחים ל-0:1 בדקה ה-20, יתרון עליו שמרו הבאר שבעים עד המחצית. בדקה ה-48 איזן אודינקה אזאצ'ה את התוצאה, ואוהד קדוסי דאג להשיב לבאר שבע את היתרון בדקה ה-68. אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת לגיא דיין, שבדקה ה-70 קבע 2:2. הפער של כפר סבא מהמקום השישי, בו ניצבת אחי נצרת, עומד על נקודה.

עדכון ראשון: 13/4/09, 18:32
עדכון אחרון: 13/4/09, 23:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully