וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארי רואה אדום בעיניים

הסקוטי מתכונן לטורניר מונטה קרלו ועונת החימר שבפתח עם המאמן אלכס קורצ'ה, ומקווה להשתפר על המשטח החלש ביותר שלו

בשעה טובה יוצאת לדרך השבוע עונת החימר האירופית בסבב ה-ATP, ובנוסף למומחה החימר מספר 1, רפאל נדאל, עומד במרכז תשומת הלב גם אנדי מארי, הטניסאי החם של השבועות האחרונים. הסקוטי בן ה-22 חוזר ליבשת הישנה אחרי חודש מוצלח במיוחד בארצות הברית, שכלל זכייה בטורניר מיאמי והעפלה לגמר באינדיאן וולס, והוא יגיע לטורניר היוקרתי במונטה קרלו שנפתח היום (שני) במטרה לפרוץ לראשונה בקריירה את מחסום המקום הרביעי בעולם.

מארי, המרוחק 170 נקודות דירוג בלבד מנובאק דג'וקוביץ' שמחזיק כבר כמעט שנתיים במקום השלישי, שכר לקראת עונת החימר את אלכס קורצ'ה כמאמנו, בתקווה שפיינליסט הרולאן גארוס בעבר יעזור לו לשפר את משחקו על המשטח הפחות מועדף עליו. "זה מאתגר לדעת שמעולם לא עברתי את שלב רבע הגמר על חימר", אמר מארי לקראת הטורניר. "לוקח לי זמן להתרגל לתנועות השונות המשטח ולהחלקות, אבל אני מכה בכדור היטב".

"אלמנט הכוח הפיזי הוא משמעותי יותר על החימר", המשיך מארי, שיפגוש בסיבוב השני את ויקטור האנסקו הרומני. "אתה חייב לשמור על ריכוז מקסימלי וכושר גופני הוא הכרחי לצורך כך, כי כאן הרבה יותר קל להתעייף בגלל שהנקודות ארוכות יותר, ואני מקווה לעשות צעד גדול קדימה בתחום הזה העונה".

  • עוד באותו נושא:
  • אנדי מארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully