וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס: "ברצלונה יש רק אחת"

מאמן ריאל מדריד הדף את הטענות על יכולת קבוצתו וביקש לא לעשות השוואות מול היריבה הגדולה. רסינו: "אתלטיקו מסוגלת לנצח כל קבוצה"

ריאל מדריד הצליחה להוריד אתמול (ראשון) את הפער מברצלונה בחזרה לשש נקודות, בזכות ניצחון 0:2 על ויאדוליד. ראול ואריאן רובן היו הכובשים של הבלאנקוס, במשחק לא מרשים במיוחד לעיני הקהל הביתי בסנטיאגו ברנבאו.

המאמן חואנדה ראמוס לא התרגש מהיכולת: "הדרך הטובה לנצח משחקים היא תוך כדי כדורגל טוב, אבל לא תמיד זה מתאפשר. אם משווים את ריאל מדריד ליכולת של ברצלונה אז ברור שיש הבדל, כי ברצלונה יש רק אחת. למרות זאת, אנחנו בטוחים שהליגה לא גמורה ומכינים עצמנו למשחק החשוב מולם ב-3 במאי".

הבלם הפורטוגלי פפה התייחס גם הוא לברצלונה: "השחקנים שלהם אנושיים והם עשויים למעוד. הם לא בלתי מנוצחים, וכשהם ייפלו אנו נהיה שם כדי לסגור את הפער. אני מבין את דרישת האוהדים לשחק טוב יותר, אבל כרגע המטרה העיקרית היא להמשיך לנצח ולשמור את המאבק בליגה בחיים".

אתלטיקו מדריד מרימה ראש

גם אתלטיקו מדריד השיגה אתמול ניצחון 1:2 על דפורטיבו לה קורוניה, וזאת אחרי תקופה רעה ושלל שמועות בנוגע להמשך דרכו של המאמן אבל רסינו ושחקניו הבכירים. "התוצאה הזו תחזק את האמונה בעבודה שאנו עושים ותחזיר את הביטחון להיאבק למען עתידנו", אמר המאמן, שראה את קבוצתו חוזרת בקרב.

"אין מה לומר, כשאנחנו משחקים את הכדורגל שלנו באינטנסיביות וביכולת גבוהה, אנו מסוגלים לנצח כל קבוצה", הוסיף רסינו. "המחשנו זאת במשחק מול יריבה ראויה כמו דפורטיבו ובמגרש שנחשב לאחד הקשים שיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully