וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נידם: "הרי תמיד יאמינו לגירסת השופט"

מנכ"ל אשדוד לא יגיע לדיון בבית הדין בעניין הרחקתו: "גם ככה העונש כבר כתוב". לגבי עתידו של סטויקיץ' אמר נידם: "אין שום סיכום"

מנכ"ל מ.ס. אשדוד רפי נידם, שיעמוד היום (שני) לדין לאחר שהורחק על ידי השופט מאיר לוי בטענה שהעליב אותו בסיום משחקה של קבוצתו נגד הפועל תל אביב בשבת (1:0), אינו מתכוון להגיע לבית הדין. נידם, שנמצא בחופשה בצפון עם משפחתו ועם הבעלים ג'קי בן זקן, שלח מכתב לבית הדין המשמעתי ובו הוא כתב בין השאר: "אני לא מבין ולא יודע על מה הורחקתי ואני מקווה שאולי לראשונה מזה 80 שנה בתולדות הכדורגל הישראלי לא יאמינו לגירסת השופט".

נידם התפלא על עצם העמדתו לדין ואמר לוואלה! ספורט: "אין לי שמץ של מושג על מה הורחקתי, בחיי, ניגשתי לשופט בסיום המשחק ושאלתי אותו על מה הוא מרחיק אותי. הוא לא ענה לי ורק ניפנף אותי בזלזול כאילו הוא מדבר אליי מגבוה והוא מורם מהעם. הרי תמיד יאמינו לגירסת השופט ולא משנה בכלל מה הוא יכתוב. אין טעם שאגיע לבית הדין כי גם ככה העונש כבר כתוב ונקבע מראש".

בתוך כך התפלא נידם לשמוע על הפירסומים באתר הרישמי של המועדון וגם בתקשורת בנוגע להחתמת השוער דראגן סטויקיץ' לשנתיים נוספות. "זו המצאה חד משמעית, לא היה ולא נברא", אמר נידם, "זה נכון שאנחנו מרוצים ממנו ונכון שכנראה הוא ישחק באשדוד גם בעונה הבאה, אבל שום דבר עדין לא סוכם ובטח לא נחתם. היחידים שיכולים לחתום על חוזה הם אני וג'קי ושנינו נמצאים בנופש בצפון. אז זה קשקוש, אין שום סיכום ואני לא יודע מאיפה זה הגיע", הוסיף המנכ"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully