וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "לא שלחנו מספיק מסרים השנה?"

השחקן לא התרגש מהניצחון המוחץ של הקאבס על הסלטיקס: "לא היה כאן שום מסר". פול פירס: "ההפסד הזה לא יערער לנו את הביטחון"

שתי הגדולות של המזרח נפגשו הלילה (בין ראשון לשני) למשחק שהבטיח אווירת פלייאוף והפך בתוך רבע אחד לטיול של קליבלנד שדרסה את בוסטון 76:107. הקאבלירס, שכבר הבטיחו את המקום הראשון במזרח, עשו צעד נוסף לעבר הבטחת המאזן הטוב בליגה על חשבון הלייקרס (עם יתרון של משחק וחצי עם שני משחקים לסיום העונה), ועלו למאזן ביתי מדהים של 1:39, מרחק ניצחון אחד מהשוואת שיא הניצחונות הביתיים בעונה של הסלטיקס מ-1986 שעומד על 40.

לברון ג'יימס וחבריו השפילו את האלופה ברבע הראשון שהסתיים ב-9:31 למקומיים, וקינג ג'יימס, בדרכו לתואר ה-MVP הראשון בקריירה שלו, הסתפק הפעם ב-29 נקודות, כולל חמש שלשות, לפני שפינה את הבמה למחליפים של הקאבס שהמשיכו את ההתעללות בזמן הגארבג' טיים.

"לא היה כאן שום מסר לבוסטון", התייחס קינג ג'יימס בסיום לפער העצום. "לא שלחנו מספיק מסרים השנה? אנחנו לא מנסים לפגוע בכבוד של אף קבוצה, כולנו מקצוענים כאן. מבחינתנו מה שחשוב הוא להמשיך להשתפר, והיום ראינו את זה. בשלב מסוים הבטתי על לוח התוצאות וראיתי שהם עומדים על 15 אחוזים מהשדה. זה מדהים".

אלן: "זה יעזור לנו להגביר את המוטיבציה מולם"

בצד השני של המשחק החד צדדי ניצבה בוסטון הגאה, שקיבלה מכה הגונה אחרי שישה ניצחונות רצופים ואיבדה מומנטום לקראת פתיחת הפלייאוף. הירוקים, עדיין ללא קווין גארנט הפצוע, נעצרו כאמור על תשע נקודות בלבד ברבע הראשון, מספר הנקודות הנמוך ביותר שלהם ברבע מאז שקלעו שמונה בלבד נגד אינדיאנה אי שם ב-1993.

את פול פירס, שקלע 14 נקודות באחוז איום (4 מ-17 מהשדה), התוצאה המשפילה לא הכניסה לדיכאון: זה לא היה נעים להתחיל ככה את המשחק, אבל אני לא חושב שההפסד הזה יערער לנו את הביטחון", הוא אמר. "אנחנו עדיין מרגישים שאנחנו מסוגלים לבוא לכאן ולנצח כשנצטרך. אני מקווה שעוד נפגוש אותם בגמר המזרח ואז נוכל לעשות את זה".

ריי אלן, שיידה בעצמה 2 מ-8 מהשדה בדרך לשש נקודות בלבד, הצליח להתעצבן דווקא מהחגיגות המוגזמות של שחקני קליבלנד שפצחו בריקודים על הספסל כשהפער זינק ל-30 הפרש. "אנחנו נזכור את זה טוב מאוד בהמשך", הוא אמר בסיום. "כשאנחנו מנצחים, לא משנה עד כמה אני מאושר, אני שומר על צניעות וזוכר שתמיד יש עוד משחקים. הקבוצות שלנו נפגשות הרבה, וזה יעזור לנו להגביר את המוטיבציה מולם".

אלן גם נקלע לתקרית לא נעימה עם אנדרסון ורז'או, שביצע עליו עבירה חזקה וספג בתגובה מרפק למפשעתו. ורז'או התייחס לאירוע לאחר המשחק ואמר: "זה לא לעניין להכות מישהו במפשעה. הוא כנראה לא אוהב ברזילאים, או שהוא לא אוהב את השיער שלי".

שיא קריירה לדווין וויד

דווין וויד כבר לא יזכה העונה בתואר ה-MVP, אבל כוכב מיאמי ממשיך להראות שהוא ראוי לתואר. הלילה הפציץ פלאש שיא קריירה של 55 נקודות בניצחון של ההיט 105:122 על הניקס, שהבטיח להם סופית את המקום החמישי במזרח. וויד חגג עם 19 מ-30 מהשדה כולל שש שלשות, והתקרב למרחק של נקודה בודדת משיא המועדון של גלן רייס שעומד על 56 נקודות.

"פשוט באתי מפוקס ונכנסתי טוב למשחק", הסביר וויד. "החברים שלי לקבוצה שמו לב שמשהו לא בסדר איתי כי לא דיברתי לפני המשחק בגלל שהייתי כל כך מרוכז. זה היה משחק מאוד חשוב בשבילנו ולקחתי אותו בשיא הרצינות". למאמנו, אריק ספולסטרה, כבר לא נשארו מחמאות לגארד הנפלא: "הוא שבר את כל שאר השיאים של המועדון, אז בואו נשאיר לגלן רייס לפחות את השיא הזה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully