וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קהל של אלפים בפסטיבל "סוסים באהבה" בראשל"צ

מיטב הרוכבים בישראל הציגו תרגילי ראווה בקפיצות, רכיבה מערבית דרסז' ועוד. בסוף השבוע תחרות רכיבה מערבית בקיבוץ אלונים

קהל של כששת אלפים איש גדש היום (ראשון) את ה"אמפיפארק" של ראשון לציון בפסטיבל "סוסים באהבה" הראשון של ההתאחדות הלאומית לספורט הרכיבה. במשך יותר מארבע שעות זכה הקהל לטעום ולצפות בביצועים של מטב הרוכבים בישראל.

תחילה היו אלה קופצי הראווה שערכו תצוגת תכלית, כשהמכשולים מונחים תחילה בגובה של מטר אחד ומועלים בהדרגה עד לגובה של מטר וארבעים. אחרי קופצי הראווה עלו למגרש אנשי הרכיבה המערבית והציגו טעימה ראשונה של פעלולים. אחריהם באו רוכבי הדרסז', הרכיבה הטיפולית, תצוגת כדורסל סוסים, נעיצת רומח ועוד.

גם הרוכב עומר בן דור, שייצג את ישראל במשחקי הפראלימפיים באתונה ובבייג'ינג הופיע והוכיח לכולם שעל אף נכותו הקשה, כשהוא רכוב על הסוס הוא נמצא על הסוס תרתי משמע. אחד השיאים של האירוע היה מופע פריסטייל של הרוכבים פיני אביטל וקאיה אחישר, אשר שלטו בסוסיהם ללא מושכות וללא רסן, רק בעזרת חבל קטן ותנועות רגליים ואגן, תצוגה שזכתה לתשואות מהקהל.

בישראל יש על פי ההערכות לא רשמיות כ-30 אלף סוסים, וכארבעת אלפים סוסים ורוכבים פעילים במסגרת ההתאחדות הלאומית. און רגוניס, יו"ר ההתאחדות נשמע היום מרוצה: "המטרה שלנו היתה לקרב את עם ישראל לענף ואכן היו כאן היום בראשון לציון משפחות שלמות שזו היתה בשבילם הפעם הראשונה שבה הם נפגשו עם העולם הנפלא הזה. אני מקווה שבעקבות אירועים כאלה מספר העוסקים בספורט הזה יגדל ואין לי ספק שבשנה הבאה יגיעו לפסטיבל שלנו מספר כפול של צופים".

ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, בירך את הקהל, הבטיח שראשון לציון תהפוך למרכז פעילות של ענף הסוסים בישראל והזמין את ההתאחדות לקיים אירועים נוספים בשטח האמפיפארק.

ולמי שרוצה עוד סוסים, הוא מוזמן בסוף השבוע הקרוב לתחרות הרכיבה המערבית שתתקיים בקיבוץ אלונים, היא תיפתח ביום חמישי ותימשך עד שבת, כאשר בחמישי כבר ייערכו מקצים של הפרדת בקר מעדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully