וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: ולז עלתה למקום הראשון

ניצחה את סן לורנצו 0:1 בחוץ משער של הרנן לופז וניצלה את איבוד הנקודות של יריבותיה לצמרת. בוקה הפסידה 1:0 לאסטודיאנטס

המחזור ה-9 בקלאוסורה הארגנטינאית יצא לדרך בסוף השבוע כשלא מעט מקבוצות הצמרת מאבדות נקודות והחלק העליון ממשיך להיות צמוד.

סן לורנצו - ולז סרספילד 1:0

סן לורנצו הגיעה למשחק מספר ימים אחרי התפטרותו של המאמן מיגל אנחל רוסו ויומיים אחרי ששחקני הקבוצה הותקפו על ידי קבוצת אוהדים אחרי החזרה ממקסיקו שם הפסידו לסן לואיס בגביע הליברטדורס ו-ולז ידעה לנצל את המשבר של יריבתה וכבונוס על הניצחון גם עלתה למקום הראשון בטבלה. הרנן לופז הוכשל ברחבה על ידי סבסטיאן מנדז בדקה ה-40 ובעט בעצמו את הפנדל פנימה כדי לכבוש את השער היחיד במשחק.

אסטודיאנטס - בוקה ג'וניורס 0:1

בוקה, שספגה את הפסדה הרביעי העונה בתשעה מחזורים, התרחקה שמונה נקודות מהמוליכה ולז, כששער של גאסטון פרננדז בדקה ה-43 העניק למארחת ניצחון חשוב. עבור אסטודיאנטס זה היה ניצחון שני בלבד העונה, שהעלה אותה מתחתית הטבלה למקום ה-17. בוקה, שבמקום העשירי, תארח במחזור הבא את הסופר קלאסיקו מול ריבר.

ריבר פלייט - חימנסיה לה פלאטה 2:2

רוברטו סוסה העלה את חימנסיה ליתרון ראשון בדקה ה-35, מאורו דיאז (54) ודייגו בראדו (67) השלימו מהפך עבור ריבר, אבל חואן קואבס השווה ל-2:2 מהנקודה הלבנה כבר אחרי שתי דקות.

ארחנטינוס ג'וניורס - לאנוס 1:2

אחת מהפתעות המחזור נרשמה באצטדיון דייגו ארמנדו מראדונה, שם הפסידה המוליכה. ארחנטינוס עלתה ליתרון אחרי 10 דקות כשאיגנסיו קאנוטו נגח פנימה בעקבות כדור קרן, אבל למרות ששלטה במשחק, ספגה שוויון מרגליו של דייגו לאגוס דקה למחצית. למרות זאת, גבריאל האוצ'ה הכשרוני הבקיע לזכות המקומיים בדקה ה-49 במה שגם התברר כשער ניצחון.

קולון - ארסנל 1:1

קולון עברה את לאנוס בזכות יחס שערים, אבל לא הצליחה לעלות למקום הראשון בטבלה. לוסיאנו לגיסאמון החמיץ פנדל לזכותה של ארסנל בדקה ה-12, אבל שער של פרנקו חארה דקה למחצית בכל זאת העלה אותה ל-0:1. מתיאס אוז'ולה השווה עבור קולון בדקה ה-66, אבל המארחת כאמור לא הצליחה למצוא גם שער ניצחון והסתפקה בנקודה.

משחקים נוספים:

רוסאריו סנטרל - ראסינג קלוב 1:0
לראסינג: פרנקו סוסה (72)

טיגרה - ניואל'ס אולד בויס 1:1
לטיגרה: קרלוס לונה (5). לניואל'ס: ליאנדרו ארמאני (86).

באנפילד - סן מרטין 0:0

גודוי קרוז - חימנסיה חוחוי 2:2
לגודוי קרוז: ויקטור פיגרואה (35, 78). לחימנסיה: כריסטיאן לייבה (7, עצמי), מאוריסיו פראדאס (57).

אינדפדיינטה - הוראקן 1:2
לאינדפנדיינטה: פדריקו מנקואז'ו (11), דניאל מונטנגרו (13). להוראקן: מתיאס דה פדריקו (9).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully