וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: המבורג לא הדביקה את הפור

הקבוצה של מרטין יול נכנעה 1:0 בשטוטגרט ולא הצליחה להיצמד לוולפסבורג המוליכה. מריו גומז כבש שער ניצחון בתוספת הזמן

אחרי הניצחונות של וולפסבורג ושל באיירן מינכן אתמול (ראשון), ידעה המבורג שהיא חייבת ניצחון כדי להידבק לראשונה ולברוח מהשנייה באחד משני המשחקים שחתמו את המחזור ה-27 בבונדסליגה הראשונה, אבל לא הצליחה.

בפני הקבוצה של מרטין יול עמדה משימה כלל לא פשוטה בדמות משחק חוץ בשטוטגרט. אם לא די בכך שהמארחת הגיעה למשחק אחרי 4 ניצחונות ב-5 המשחקים האחרונים, אף אחת מהקבוצות הרצות לאליפות לא ניצחה שם השנה וגם המבורג לא שינתה אחרי הפסד 1:0. איביצ'ה אוליץ' בעט למשקוף בדקה ה-45 , אבל שטוטגרט סיכנה את השער יותר פעמים ובאה על שכרה שתי דקות בתוך תוספת הזמן, עם שער של מריו גומז המצוין.

במשחק נוסף היום נפרדו לברקוזן ו-ורדר ברמן ב-1:1. טרנקילו בארנטה העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-11 בבעיטה מחוץ לרחבה, אבל קלאודיו פיזארו, שבשבוע שעבר כבש שלושער נגד האנובר, השווה בנגיחה ב-33 עם שער הליגה ה-15 שלו העונה.

* במשחק שהשלים את המחזור ה-31 בסרייה A, גברה אודינזה 0:2 בחוץ על רג'ינה. אנטוניו פלורו פלורס כבש צמד לקראת הסיום (85, 90). משורות רג'ינה הורחקו צמד שחקנים, מאוריציו לנזארו (55) ואנטוניו ברילה (62). אודינזה במקום ה-13 עם 39 נקודות, רג'ינה אחרונה עם 20, והיא מרוחקת שבע נקודות מהקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully