וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: לא אומרת נואש

ריאל ניצחה 0:2 את ויאדוליד והשיבה את הפער מברצלונה ל-6. 1:2 מרשים לאת' מדריד על לה קורוניה, מאיורקה-אלמריה 0:2, חיחון-ולנסיה 3:2

הליגה הספרדית, שסיפקה לנו כל כך הרבה רגעים דרמטיים ומרגשים העונה, מתקרבת אל קיצה. הערב (ראשון) נערכו רוב משחקי המחזור ה-30 שכבר החל אמש עם הניצחון של ברצלונה 0:2 על רקראטיבו הואלבה. ריאל מדריד השיגה ניצחון בתוצאה דומה, 0:2 על ויאדוליד וצימקה את הפער בפסגה שוב לשש נקודות.

ולנסיה גברה בחוץ 2:3 על ספורטינג חיחון, כאשר בטיס, עם מאמנה החדש חוזה מריה נוגואס, ניצחה בתוצאה זהה גם בחוץ את ראסינג סנטאנדר. מאיורקה, ללא דודו אוואט בסגל, גברה 0:2 על אלמריה. סביליה אירחה את חטאפה ונוצחה על ידה 1:0. במשחק שנעל את המחזור גברה אתלטיקו מדריד על דפורטיבו לה קורוניה בריאזור 1:2.

ריאל מדריד - ויאדוליד 0:2

האלופה הלבנה אירחה בסנטיאגו ברנבאו את הקבוצה של קרלוס סורדה, לאחר שברצלונה ניצחה אמש והגדילה ממנה את הפער לתשע נקודות. הלבנים פתחו בלחץ על השער של סרחיו אסנחו, אבל לא הצליחו לכבוש. בין הדקות ה-25 ל-35 הגיעו האורחים לשלוש הזדמנויות ממשיות לשער, אך גם הם לא הצליחו להרטיט את הרשת. דקה לסיומה של המחצית הראשונה גונאזלו היגואין השתחל בין שני מגנים אל תוך הרחבה, הוציא רוחב מדוד לראול, שמחמישה מטרים שלח אל הרשת הגבוהה.

במחצית השנייה ריאל שמרה על היתרון השביר, ואז בדקה ה-82 כבשה את השני. גוטי, שנכנס כמחליף, שלח כדור נהדר על פני כ-40 מטר לאריאן רובן, שחדר לרחבה ומול אסנחו גלגל פנימה. הקבוצה של חואנדה ראמוס משיגה ניצחון מספר 14 ב-15 משחקיה האחרונים, אכן מאזן מדהים!

ספורטינג חיחון - ולנסיה 3:2

הקבוצה מאסטוריה, שפתחה רע מאוד את העונה והתאוששה אחר כך, אירחה את העטלפים. דויד סילבה העלה את הלוס צ'ה ליתרון אחרי 18 דקות של משחק, בדקה ה-35 איזן דויד אחר, באראל, בפנדל. עוד דויד, אחר, ולנסיאני, וייה, כבש שער יתרון נוסף לוולנסיה בדקה ה-55. מאטה ביליץ' איזן בדקה ה-71, אבל חואן מאטה אמר את המילה האחרונה בדקה ה-88.

דפורטיבו לה קורוניה - אתלטיקו מדריד 2:1

הקבוצה של אבל רסינו השיגה ניצחון חוץ באצטדיון קשה מאוד, ריאזור, במאבק אמצע טבלה. סרחיו אגוארו העלה את אתלטי ליתרון בדקת הסיום של המחצית הראשונה, אחרי אסיסט שקיבל מדייגו פורלאן. סימאו הכפיל את היתרון עם שער בדקה ה-70, אחרי בישול של ראול גארסיה. רודולפו בודיפו רק צימק שלוש דקות לסיום משער בנגיחה. הקולצ'ונרוס עולים למקום השישי.

סנטאנדר - בטיס 3:2

שתי הקבוצות לא הבטיחו באופן סופי את הישארותם בליגה, מצד שני חיבור של מספר ניצחונות יכול להוביל אותן גם למקום שמוביל לליגה האירופית בעונה הבאה. הקבוצה מסביליה, שהחליפה מאמן כשחוזה מריה נוגואס החליף על הקווים פאקו צ'אפרו, השיגה ניצחון חוץ מצוין בקנטרבריה, זאת לאחר שלא ניצחה בשבעת משחקיה האחרונים (הפסד אחד ושש תוצאות תיקו, חמש מהן רצופות). אדו (19) ואשילה אמנה (29, 53) כבשו לבטיס, פיטר לוקסן (5) וניקולה זיגיץ' (32) הבקיעו לסנטאנדר. אנטוניו טונו מהקבוצה הביתית הורחק בדקה ה-49.

מאיורקה - אלמריה 0:2

דודו אוואט, שנפצע במשחק קבוצתו נגד אתלטיק בילבאו, חזר להתאמן רק ביום שבת והיה מחוץ לסגל הקבוצה מהאי, שאירחה את אלמריה. קלבר סנטנה אמון על השער הראשון אחרי שעה של משחק, גונזאלו קסטרו הרשית את השני בתוספת הזמן. הרנן דריו פלראנו מאלמריה הורחק דקה לסיום. הביתיים ממשיכים לשפר עמדות בטבלה.

אוסאסונה - אתלטיק בילבאו 1:2

מלבד העובדה שזה דרבי באסקי, שתי הקבוצות נאבקות כנגד הירידה מה שהבטיח משחק חם בפמפלונה. מסעוד שוג'איי האירני העלה את אוסאסונה ליתרון בדקה ה-19. חמש דקות אחר כך השווה אייטור אוסיו, שהורחק חמש דקות מפתיחתה של המחצית השנייה. סרחיו פרננדז חתם את תוצאת המשחק עשר דקות לסיום.

סביליה - חטאפה 1:0

הקבוצה מהפרבר המדרידאי השיגה ניצחון חוץ מרשים ביותר בראמון סאנצ'ז פיחואן על המדורגת שלישית בטבלה. חיימה גבילן כבש את שער הניצחון שמונה דקות לסיום. חטאפה זוכה בשלוש נקודות חשובות במאבק הירידה.

נומאנסיה - אספניול 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully