וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: גם זה סוג של קאמבק

אחרי ארבעה הפסדים ברצף ופיגור 3:1 נגד אברטון, חזרה אסטון וילה בביתה לשוויון 3:3, במשחק מצוין. מנצ'סטר סיטי הפסידה לפולהאם 3:1

המחזור ה-32 הדרמטי באנגליה שהחל אמש ננעל היום (ראשון) עם שני משחקים נוספים. המשחק הראשון הפגיש את אסטון וילה שאירחה בווילה פארק את אברטון ונגמר בתיקו רב שערים 3:3. במשחק השני גברה פולהאם בחוץ על מנצ'סטר סיטי 1:3.

אסטון וילה - אברטון 3:3

מעבר לששת השערים שקיבלנו במשחק בבירמינגהאם, המשחק היה קצבי מאוד ועם הרבה מאוד אקשן. התקפה רדפה התקפה, ואנחנו נהנינו מכדורגל אנגלי משובח ומרתק ביותר. אחרי 19 דקות מרואן פלאייני הגיע לכדור רוחב מדוד, ומשני מטרים גלגל בפשטות גדולה לשער. ארבע דקות חלפו והבליץ של הכחולים המשיך, כאשר טים קייהיל הבקיע את השני. תחילה הכדור פגע בכתפו של האוסטרלי וניתז למשקוף, הוא היה הראשון לזנק ולנגוח לרשת. אסטון וילה יצאה קצת מההלם ובדקה ה-33, ג'ון קארו השתלט על כדור חוזר בתוך רחבת החמש כדי לדחוק ולצמק ל-2:1.

תשע דקות בתוך המחצית השנייה, סטיבן פינאר הסתובב ושלח כדור מכ-18 מטרים לפינה של בראד פרידל, וכבר 1:3 לטופיז. אבל הווילאנס לא אמרו נואש, ואחרי דקה אחת בלבד חזרו למשחק משער יפהפה של ג'יימס מילנר בבעיטה חופשית יפה, אותה הוא סובב מהצד החיצוני של החומה. בדקה ה-67 קיבלה הווילה פנדל, אותו ניצל גארת' בארי.

תוצאת התיקו השאירה את הקבוצה של מרטין אוניל במקום החמישי ואת אברטון בשישי, כאשר המקום הרביעי, המוביל למוקדמות האלופות, כבר נראה מחוץ להישג יד. הדבר החשוב יותר מבחינתה של הווילה זו העובדה שאחרי המומנטום הרע מאוד בו היא הייתה שרויה, שכלל ארבעה הפסדים רצופים, היא זוכה בנקודת ליגה חשובה, אולי בדרך לעצור את הסחף ולשוב לדרך הישר.

מנצ'סטר סיטי - פולהאם 3:1

הסיטי רגילה בזמן האחרון להתחלות מעודדות וסיומות מצערות, וזה בדיוק מה שקרה גם הפעם ב"סיטי אוף מנצ'סטר סטאדיום". סטיבן איירלנד, שכבש אחרי 30 שניות במשחק בו הפסידה הסיטי להמבורג בגביע אופ"א, חיכה הפעם 27 דקות לשער הראשון במשחק - אבל היה שווה לחכות. איירלנד השתלט על כדור במרכז המגרש, ופרץ קדימה ללא יותר מדי הפרעות מההגנה של פולהאם, כדי להקשית כדור מ-18 מטרים פנימה. השיוויון של פולהאם הגיע במחצית השניה, כשקלינט דמפסי האמריקאי בעט מתוך הרחבה וקבע 1:1 בדקה ה-50. תשע דקות לאחר מכן היה זה דיקסון אטוהו שעשה את המהפך. הניגרי השתלט על כדור במרחק של 20 מטרים מהשער, התקדם לכיוון המרכז ובעט לפינה הימנית הגבוהה של שיי גיבן כדי לקבוע 1:2 לפולהאם. בדקה ה-83 בובי זאמורה פרץ קדימה ושלח מסירה קטנה שמאלה לעברו של דמפסי, שהשלים צמד וקבע את תוצאת המשחק - 1:3 לפולהאם, שעלתה למקום השמיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully