וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנתיים, יואיט שוב איתנו

לייטון יואיט זכה בטורניר הראשון שלו זה שנתיים אחרי שניצח בגמר יוסטון את אודונסיק. תואר ראשון העונה לינקוביץ', פררו זכה בקזבלנקה

לייטון יואיט זכה הלילה בטורניר הראשון שלו זה שנתיים, לאחר שניצח בגמר טורניר יוסטון (סך פרסים 500 אלף דולר) את ווין אודונסיק האמריקאי 2:6, 5:7 על מגרש החימר בארה"ב. יואיט, שפתח את הטורניר במקום ה-88 בעולם ובעקבותיו זינק למקום ה-57, השיג את ניצחונו ה-498 בקריירה (וקרוב להצטרף לרוג'ר פדרר וקרלוס מויה כשחקנים הפעילים היחידים עם 500 ניצחונות בקריירה) והשלים זכייה בטורניר החימר הראשון שלו מאז 1999. "זו הרגשה נהדרת", אמר האוסטרלי, "עכשיו מתחיל להשתלם כל המאמץ שהשקעתי בשנה האחרונה בשיקום מהפציעה שהייתה לי". אודונסיק טיפס 27 מקומות למקום ה-73 בעקבות הצלחתו בטורניר.

טניסאי שבירך על פתיחתה של עונת החימר היה חואן קרלוס פררו, שזכה בטורניר חסן השני בקזבלנקה, מרוקו (על סך פרסים של 450 אלף יורו). הספרדי, שזכה בעבר ברולאן גארוס, דורג ראשון בעולם והידרדר למקום ה-115 בדירוג, גבר במשחק הגמר על פלורן סרה הצרפתי (47 בעולם) 4:6, 5:7. זה היה התואר ה-12 בקריירה של ה"יתוש", שיחזור מן הסתם למאיה הראשונה בעולם.

ברוכה הבאה ל-2009

הטניסאית הסרבית ילנה ינקוביץ' רשמה אמש (ראשון) תואר ראשון השנה בסבב, אחרי שזכתה בטורניר החימר במרבלה, ספרד (על סך פרסים של 500 אלף דולר). ינקוביץ', שפתחה את העונה במקום הראשון בעולם והידרדרה למקום הרביעי, גברה במשחק הגמר על קרלה סוארז נבארו המקומית (34 בעולם) 3:6, 6:3, 3:6.

ינקוביץ' נשרה בתחילת העונה בשמינית הגמר של אליפות אוסטרליה הפתוחה, ובהמשך העונה היא איכזבה בטורנירים גדולים ומשמעותיים כמו דובאי, אינדיאן וולס ומיאמי. כעת היא סופסוף צברה נקודות דירוג חשובות, ופתחה את עונת החימר ברגל ימין. בעונה שעברה ינקוביץ' הגיעה עד לחצי גמר טורניר הרולאן גארוס והפסידה בו לבת ארצה אנה איבנוביץ', השנה היא מתכננת להגיע רחוק יותר, ואולי לזכות בתואר הגראנד סלאם הראשון שלה.

* בטורניר פונטה ורדה ביץ' שבפלורידה זכתה המדורגת שניה בטורניר, קרולין ווזניאקי, אחרי שגברה בקלילות על אלכסנדרה ווזניאק הקנדית. הדנית תפסה פיקוד על המשחק כבר בפתיחה, וניצחה בקלות את המערכה הראשונה, 1:6. גם המערכה השניה היתה כל כולה של הדנית, כשהקנדית מצליחה לזכות בשני משחקונים בלבד, בדרך ל-2:6, וזכיה בתואר.

עדכון ראשון: 12.9, 16:25
עדכון אלרון: 13.9, 7:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully