וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלגליש: "אסון הילסבורו ממשיך לרדוף אחריי"

ב-15 באפריל ימלאו 20 שנה לטרגדיה הנוראית, וקני דלגליש, שאימן אז את ליברפול, מספר: "הקבוצה לא תנטוש את המשפחות לעולם"

קני דלגליש, שאימן את ליברפול בזמן אסון הילסבורו לפני 20 שנה, מספר היום (ראשון) כי הטרגדיה הנוראית אינה עוזבת אותו, ומודה עד כמה הוא אסיר תודה לעובדה שילדיו ניצלו מהאסון. ב-15 באפריל 1989, בזמן משחק חצי גמר הגביע בין ליברפול לנוטינגהאם פורסט, 96 אוהדי ליברפול נמחצו למוות באיצטדיון, וביום רביעי, כאמור, ימלאו 20 שנה לאסון.

"אני חושב על זה הרבה, כל הזמן", אומר היום דלגליש על הטראומה הכי גדולה בתולדות הכדורגל הבריטי, שגררה מהפכה בענף, "היינו בסופו של דבר מהמשפחות ברות המזל של היום הזה". בתו של דלגליש קלי (אז בת 13) ובנו פול (אז בן 12) היו באיצטדיון, ויצאו ללא פגע.

"הילדים שלנו חזרו הביתה באותו לילה, וזה דבר שאני מודה עליו לאלוהים בכל יום", מספר דלגליש, "אבל זה לא אומר שאני לא מזדהה עם הצער של עשרות המשפחות שנהרסו באותו יום". דלגליש, שנכח באותו שבוע בעשרות לוויות של אוהדים, מספר: "המועדון לא הסיר אחריות מהמשפחות, ולא יעזוב אותן לעולם. זה לא היה אסון רק לליברפול, אלא לכל עולם הכדורגל".

החוב של הגלייזרים

"ניוז אוף דה וורלד" מפרסם היום כי למנצ'סטר יונייטד יש חובות בסך 1.1 מיליארד ליש"ט, אותם ייאלצו הגלייזרים להחזיר בתשע השנים הבאות. על פי הערכות, למשפחת גלייזר אין את האפשרות הפיננסית להחזיר את החובות, וכנראה ייאלצו למכור שחקנים (כמו רונאלדו?) או לקבל את אחת מההצעות למכירת מועדון הפאר.

ההשתלטות של משפחת גלייזר על היונייטד מומנה על ידי הלוואות בסך 700 מיליון ליש"ט, כשעל 518 מיליון מתוכם יש ערבויות בדמות המועדון ונכסיו. על אף שהמועדון הרוויח בעונה שעברה סכום של 66 מיליון ליש"ט, על פי הדיווחים הגלייזרים שילמו 68.8 מיליון רק על הריבית על ההלוואות שלהם לבנקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully