וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים-בני יהודה: לתפוס את הצמרת

האלופה חייבת את מלוא שלוש הנקודות מול הכתומים (20:50, ערוץ 10) כדי לא ללכת בעקבות נתניה, עידן טל: "הפסד, ואנחנו מחוץ למרוץ"

ברני ארדוב

צילום: גדעון צנטנר. עריכת וידאו: ענת ברק

לאחר שראו את מכבי נתניה יוצאת מהמאבק על האליפות אתמול (שבת), בית"ר ירושלים תארח באצטדיון טדי (שני, 20:50, שידור ישיר בערוץ 10) את בני יהודה כשהעובדות ברורות - ניצחון והם נדבקים למוליכות, הפסד והם מצטרפים לנתניה בדרך אל הים. "הפסד ואנחנו מחוץ למירוץ", הודה עידן טל הבוקר לפני האימון. "היינו שמחים אם הפועל תל אביב ומכבי חיפה היו מועדות, אבל אנחנו צריכים להמשיך בשלנו, אין לנו אופציה אחרת אלא לרדוף אחריהן, בגלל שאיבדנו נקודות שהיינו צריכים לקחת בבית. זאת הייתה הבעיה שלנו, אבל אסור לנו לחשוב על זה עכשיו".

בית"ר, שהשלימה ניצחון שלישי בשלושה משחקים מול הכח בשבוע שעבר עם רביעייה מרשימה, תנסה לשחזר את ההישג ולנצח, לאחר שיצאה עם ידה על העליונה בשני המפגשים הקודמים מול בני יהודה. בסיבוב הראשון התאוששה מהפסד להפועל ת"א עם 0:3 קליל, כשבסיבוב השני הגיעה האלופה מושפלת לאחר תבוסה 4:0 להפועל תל אביב, והצליחה לנצח רק בדקה ה-90 משער של ברק יצחקי.

ראובן עטר ייאלץ להסתדר ללא שמעון גרשון הסובל מסינוסיטיס, וכנראה לא יהיה כשיר. גרשון אפילו לא הגיע לאימון עקב מחלתו, והצוות המקצועי אישר לו לא להגיע למשחק. את מקומו של גרשון יתפוס קפטן הקבוצה דוד אמסלם הוותיק, שכיכב באימון הבוקר וכבש שישייה. גם אריק בנאדו, אשר סובל מכאבים בגבו, בספק למשחק - אך בעקבות חסרונו של גרשון מסתמן כי הבלם, שערך אימון מלא, יפתח בכל זאת ויעלה לשחק עם זריקה. במידה ובנאדו בכל זאת לא יהיה כשיר, עשוי שמוליק קוזוקין לתפוס את מקומו. פרט לכך עטר לא צפוי לערוך שינויים נוספים מלבד חזרתו של דריו פרננדז להרכב על חשבונו של קוזוקין.

"עכשיו אנחנו בתקופה טובה ואנחנו עדיין בתמונה גם בליגה וגם בגביע, אבל גם בני יהודה משחקת כדורגל מצוין, אם לא את הכדורגל הכי טוב בליגה לאחרונה. אבל לא משנה מי היריבה, בצורה ששיחקנו נגד הכח - ואנחנו יכולים לעשות את זה מול כל יריבה - אנחנו צריכים לעשות לעצמנו חיים קלים. הכל יכול לקרות כמובן. מקסימום נדחה לשנה הבאה משחק לא טוב שלנו, כי השנה כבר אין לנו זמן לעוד אחד כזה", סיכם טל לקראת המפגש.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, אלירן דנין, דוד אמסלם, אריק בנאדו, כריסטיאן אלברז, דריו פרננדז, עידן טל, עידן ורד, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, ברק יצחקי.

גיא לוזון: "לשחק בטדי זו חוויה לכל שחקן וספורטאי"

שחקני בני יהודה סיימו את ההכנות לקראת משחק החוץ נגד בית"ר ירושלים באצטדיון טדי ביום שני (20:50, שידור ישיר בערוץ 10). למעט שי ניסים ואלי אברבנל הפצועים שסיימו למעשה את העונה, נטלו כל שחקני הסגל חלק באימון המסכם. במחזור שעבר ניצחו הזהובים 0:2 את מכבי נתניה, ובשכונה רוצים להמשיך את המומנטום החיובי גם בטדי. בפעם הקודמת בה התארחו שחקניו של המאמן גיא לוזון אצל האלופה הם נחלו הפסד 1:0 משער מתסכל במיוחד של ברק יצחקי עמוק בתוך תוספת הזמן.

לוזון יאלץ להסתדר ללא הקשר מהראן ראדי, שייעדר בעקבות צבירת כרטיסים צהובים. מי שיפתח במקומו של ראדי הוא לירוי צעירי, שהחלים לגמרי מהפציעה בשריר רגלו ויתופקד לצידו של קובי מויאל בקישור האחורי. הקפטן אסי בלדוט חש לקראת סיום האימון בכאבים באזור מפרק הירך, אולם הוא צפוי להיות כשיר.

לפני האימון נערכה אסיפת הווידאו הקבועה ולוזון, כהרגלו, התמקד בקבוצה שלו ולא דיבר כלל על היריבה. השחקנים צפו בקטעים מהניצחון נגד נתניה והמאמן הדגיש את הדברים הטובים והתעכב גם על חלקים פחות טובים. "העונה שלנו רחוקה מלהסתיים, אבל עדיין נצטרך להוכיח לעצמנו שכוחנו במותננו ויש לנו עוד הרבה שאיפות השנה", אמר לוזון בסיום האימון. "אנחנו רוצים לנצח מה שיותר משחקים עד סיום העונה".

המאמן התייחס ליריבה אותה עדיין לא ניצח העונה: "זה לא עניין של מגיע הזמן או לא. צריך לקחת את הדברים הטובים מהמשחק האחרון שלנו נגד נתניה, לשפר את הדברים הפחות טובים שהיו ואם נעשה את זה נוכל לנצח. מול נתניה הראנו הרבה אגרסיביות וגם הייתה הנעת כדור טובה. עצרנו הזדמנויות והייתה הצטרפות טובה של שחקני הקו האחורי לחלק הקדמי ולתוך הרחבה".

לוזון לא חושש להגיע לאחד ממגרשי החוץ היותר קשים ואמר: "לשחק בטדי זו חוויה לכל שחקן וספורטאי, מגרש מצוין, יהיה הרבה קהל וזה אמור להיות פלוס ולא מינוס עבורנו. במשחקים כאלה צריך להיות מרוכזים 90 דקות. במשחק הקודם בטדי עשינו טעות של ריכוז ושילמנו עליה בגול שספגנו בדקה ה-90. אנחנו מסיקים את המסקנות מהר ומשתפרים. נקווה שנראה את השיפור".

המאמן יודע שניצחון יצמצם את הפער מבית"ר ומנתניה לכדי שלוש נקודות בלבד: "זה נכון, אבל זה לא מה שצריך להעסיק אותנו, אנחנו רוצים להשתפר ולהיראות טוב יותר ממשחק למשחק ואם כל הדברים האלה יקרו אז תוצאה טובה היא עניין של תוצר לוואי".

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, כפיר אדרי, לירוי צעירי, קובי מויאל, תמיר כחלון, פדרו גלבאן, אסי בלדוט, אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully