וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלואן: "כל שחקן דאג לעצמו"

מאמן יוטה ג'אז האשים את שחקניו באנוכיות לאחר הפסד נוסף, 118:108 לגולדן סטייט. הווארד: "אנחנו חייבים למצוא פתרונות לפני הפלייאוף"

היא הייתה אחת הקבוצות החמות בליגה, קבוצה ביתית מובהקת, הבטיחה את מקומה בפלייאוף ופתאום החלה הקריסה. יוטה ג'אז רשמה לפנות בוקר (בין שבת לראשון) הפסד שישי בשבעת משחקיה האחרונים, והפעם היה זה 118:108 מול גולדן סטייט ווריורס, שהופיעה רק עם שבעה שחקנים כשירים למשחק וניצחה בסך הכל שלושה מ-28 משחקיה האחרונים.

"ברור שאני מאוכזב", אמר בסיום המשחק ג'רי סלואן, מאמנה של יוטה. זה נראה כאילו כל אחד משחק בשביל עצמו. כולם ניסו לקלוע ולדאוג לעצמם במקום לשחק את המשחק שיעזור לנו לנצח. השחקנים העדיפו לקלוע במקום לשמור".

"זה קשה", אמר קרלוס בוזר, שתרם 25 נקודות ו-12 ריבאונדים שלא עזרו לקבוצתו. "ברור שאנו רוצים לנצח כל משחק, אז זה הכי קשה להפסיד, במיוחד כשאנחנו לפני הפלייאוף".

גם אורלנדו מג'יק נוצחה, 103:93 על ידי ניו ג'רזי נטס, ודוויט הווארד התקשה להסביר מה הוביל להפסד השני ברציפות. ""אין לי מושג איך לקרוא לזה", אמר הווארד. "אני רק יודע שאנו צריכים לתקן זאת בהקדם כדי לא להסתבך בפלייאוף. חייבים לעשות משהו כדי לפתור זאת".

הידו טורקוגלו, שתוכנן לקבל יותר דקות מנוחה לקראת סיום העונה הסדירה, קלע 16 נקודות אך נפצע במהלך המשחק. באורלנדו העריכו כי הטורקי סובב את הקרסול וצפוי להיות כשיר בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully