וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקוס סנה יחמיץ את הגומלין מול ארסנל

קפטן ויאריאל נפצע בהפסד 2:0 למלאגה וייעדר מרבע גמר האלופות. גווארדיולה וברצלונה כבר חושבים על באיירן: "אם נזלזל בהם, נפסיד"

לא תמיד היא מרשימה ונוצצת, אבל כשצריך ברצלונה יודעת להשיג את התוצאה הרצויה גם דרך יעילות ותכליתיות. ה-0:4 הגדול על באיירן מינכן ברבע גמר ליגת האלופות פינה אמש (שבת) מקום ל-0:2 ביתי על רקראטיבו הואלבה, ניצחון שהושג ללא מאמץ גדול. בראיון לעיתון "ספורט" הקטאלוני, המאמן פפ גווארדיולה לא היה כל כך מרוצה מיכולת קבוצתו, ואולי השמיע את דבריו כדי להשאירם עם הרגליים על הקרקע. "לא היה קל, חסר לנו קצב, ובזה חשיבות הניצחון הזה. אלה משחקים חשובים מאוד".

גווארדיולה היה מרוצה מכך שעתה הלחץ עובר לריאל מדריד, שתהיה חייבת לנצח את ויאדוליד, כדי להחזיר את הפער למינוס 6. "כשנותרו שמונה משחקים לסיום העונה, הלחץ עליהם", אמר מאמן בארסה, "אנחנו עושים את העבודה שלנו, מנצחים, עכשיו זה תלוי בהם".

ביום שלישי הקרוב בארסה תתמודד נגד באיירן במינכן, וגווארדיולה לא מקל ראש ביריבה, למרות שהוא מגיע ביתרון מוחץ למפגש. "אני יודע כמה הם מסוכנים, ולא הייתי צריך לראות את ה-0:4 שלהם על פרנקפורט כדי לגלות זאת. ברור שקבוצה בה משחקים פרנק ריברי, בסטיאן שוויינשטייגר ולוקה טוני היא מסוכנת. אם לא נכבד אותם ונזלזל בהם, נפסיד".

סנה לא ייצא עם ויאריאל ללונדון

אם לא הספיקו לויאריאל הפסדי הליגה האחרונים שפגמו בסיכוייה לשוב לליגת האלופות גם בעונה הבאה כשהיא עלולה לאבד את המקום הרביעי בסוף המחזור, ההפסד הביתי 2:0 למלאגה אתמול (שבת) הביא עימו בשורה רעה בדמות פציעתו של מרקוס סנה. הקפטן ייעדר ממשחק הגומלין ביום רביעי מול ארסנל ברבע גמר ליגת האלופות.

קשר נבחרת ספרד נפצע בשריר הירך האחורי ונטש את המגרש בדקה ה-80, כשהוא משאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים לאחר שביצעה את כל החילופים. סנה הוא המנוע בקישור של הצוללת הצהובה וכזכור גם האיש שהבקיע את השער בתיקו 1:1 מול ארסנל במשחק הקודם.

המאמן מאוריסיו פלגריני, שכבר ראה את סנטי קסורלה שובר את רגלו ומסיים את העונה, נשמע מודאג: "הפציעות האלה משפיעות עלינו מאוד ומוסיפות לבעיות שלנו". כעת עושים מאמצים בקבוצה להכשיר את הקשרים קאני ומתיאס פרננדס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully