וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייטון רוצה לכבוש את יוסטון

יואיט האוסטרלי העפיל לגמר ראשון מאז מאי 2007 כשניצח את יבגני קורולב 6:7, 4:6, בו יתמודד נגד ווין אודסניק: "אני נע היטב ומרגיש נפלא"

לייטון יואיט רשם את ניצחונו ה-498 בקריירה והעפיל לראשונה מאז 2007 לגמר טורניר ATP, כשניצח הלילה (בין שבת לראשון) את הרוסי יבגני קורולב 6:7, 4:6, בחצי גמר טורניר יוסטון. בגמר יפגוש האוסטרלי את ווין אודסניק האמריקאי, שניצח את הגרמני ביורן פאו 4:6, 3:6.

יויאט בן ה-28 לא העניק ליריבו אף נקודת שבירה במשחק, והשיג שבירה ראשונה רק במשחקון העשירי של המערכה השנייה, אבל זה הספיק לו כדי להישאר על משטח החימר בטקסס לעוד משחק אחד. "אני מרגיש נפלא", אמר בסיום, "אני נע היטב, טוב יותר מאשר טורניר החימר הראשון בו השתתפתי. לא שמטתי מערכה במשך השבוע ואני מקווה להמשיך כך". התואר האחרון בו זכה יואיט היה במאי 2007 בלאס וגאס, והטניסאי שהיה מדורג ראשון בעולם, נמצא שלישי בטבלת הניצחונות של השחקנים הפעילים, אחרי רוג'ר פדרר (634) וקרלוס מויה (573).

אגב, פדרר רשם עוד ניצחון אישי, הפעם מחוץ למגרש. הטניסאי השוויצרי נשא לאישה את חברתו לחיים מירקה ואורינץ', בטקס שנערך בשבת, בעירו באזל שבשוויץ. הזוג נישא בחתונה אינטימית שכללה בני משפחה וחברים קרובים. "זה היה סוף שבוע נפלא, ואירוע מלבב, והזוג פדרר מאחל לכולם חג איסטר שמח", נאמר בהודעה הרשמית. הזוג נפגש לראשונה במשחקים האולימפיים של סידני 2000, כשפדרר היה חלק מנבחרת הטניס של שוויץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully