וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלסיו סקו: "השיפוט הכשיל אותנו"

המנהל המקצועי של יובנטוס רתח על השופטים בהפסד 3:2 לגנואה. ראניירי התרכז בשחקנים: "ספגנו כמו אידיוטים". תקרית בדרבי הרומאי

המפסידה הגדולה של המחזור אמש (שבת) בסרייה A היא ללא ספק יובנטוס, שעלתה למשחק מול גנואה בידיעה שאינטר סיימה רק בתיקו 2:2 מול פאלרמו, אבל במקום לצמק את הפער מהמוליכה נוצחה 3:2 על ידי גנואה ואיפשרה לקבוצה של מוריניו להגדיל את הפער בפסגה לעשר נקודות, שבעה מחזורים לסיום הליגה.

אלסיו סקו, המנהל המקצועיי של יובנטוס, רתח בסיום בעיקר על השופטים. "גנואה הייתה טובה, אבל אי אפשר שלא לדבר על ההחלטות שהרסו לנו את המשחק", אמר סקו. "במצב של 0:0 הקוון הרים דגל באופן מוטעה ומנע מאיתנו מצב נהדר לשער. אחר כך זה נהיה גרוע יותר, כשבמהלך השער של טיאגו מוטה עצרנו בגלל שריקה. היינו צריכים גם לקבל פנדל אחרי עבירה על קמוראנסי שעוד הורחק בהמשך, ובסך הכל היה לשופט רוקי יום רע. השיפוט הכשיל אותנו וזה בבירור השפיע על המשחק".

מאמן יובנטוס קלאודיו ראניירי, שסופג ביקורות קשות על תפקודו העונה, ראה שוב את שחקניו יורדים מנוצחים. בימים האחרונים ראניירי צוטט בתקשורת כאומר כי "על יובנטוס עוברת עונה נהדרת", דבר שהרגיז את אוהדי הקבוצה שהאשימו אותו בלוזריות, כיון שהקבוצה לא רק רחוקה מאינטר, אלא גם הודחה כבר בשמינית גמר ליגת האלופות. ההפסד אמש רק הגביר את הלחץ על המאמן, כשבשבוע הבא יובה פוגשת את אינטר לקרב ישיר.

"ספגנו שער לפני המחצית כמו אידיוטים", אמר ראניירי בסיום, "אבל היינו צריכים להוציא יותר מהמשחק הזה. גנואה ללא ספק שיחקו טוב יותר מאיתנו, אין ספק, אבל שיחקנו את המשחק שלנו עם הרבה תשוקה ורצון. רצינו לצמק את הפער מאינטר, וזה כואב לנו". ולגבי המשחק במחזור הבא אמר ראניירי: "אנחנו משחקים בבית שלנו, ונצטרך להיות אפילו יותר נחושים ממה שהיינו היום".

ז'וזה מוריניו אמר השבוע כי אינטר צריכה לצרף ארבעה שחקנים כדי להצליח בליגת האלופות, וראניירי הצהיר: "אם אינטר, שזכתה שלוש שנים ברציפות באליפות, צריכה להביא ארבעה שחקנים, אנחנו נצטרך להביא הרבה יותר כדי לבנות את עצמנו".

מוריניו שוב עצבני

ככה נראית אלופה: אינטר אומנם איבדה יתרון של שני שערים וסיימה רק בתיקו, אך בסופו של דבר עשתה צעד לעבר אליפות נוספת. "זה מרגיש כמו הפסד", אמר מוריניו, "ראינו היום אינטר מאוד שלילית במחצית השנייה ופאלרמו חיובית. איבדנו ריכוז כי חשבנו שהניצחון בטוח, אבל זה התברר כמסוכן.

"אני מאוד לא אוהב את התוצאה הזאת", המשיך מוריניו, "חבל שאף אחד לא הקשיב לי במחצית כשהזהרתי את השחקנים. הייתה לי הרגשה שזה מה שיקרה. אחר כך עוד יכולנו להפסיד".

רומא של לאציו

אוהדי לאציו חגגו אתמול באולימפיקו עם ניצחון 2:4 בדרבי ה-132 של רומא, במשחק סוער בו הורחקו מאמני שתי הקבוצות. "בסיום המחצית דיברתי עם השופט", סיפר על התקרית לוצ'יאנו ספאלטי, "ופתאום מנהל לאציו איגלי טארה התקרב אלינו, ואז שנינו הורחקנו. הוא בא אליי עם אצבע מונפת ואיים עליי, ואמרתי לו שזה מאוד לא מוצא חן בעיניי".

במהלך הראיון של ספאלטי לטלוויזיה ניגש טארה לעמדת הראיונות, והמשיך את העימות בין המאמנים לעיני המצלמות. "אם אתה גבר, תגיד להם מה בדיוק אמרת לי", אמר טארה, וספאלטי ענה: "אמרתי לך לדחוף את האצבע שלך למקום אחר. אתה הצמדת לי את האצבע לאף". טארה סיכם ואמר כי "בסך הכל אמרתי לך שהשיטות שלך לא יפות, שזה לא בסדר שאתה מפעיל לחץ על השופט".

וכיאה לדרבי איטלקי, גם על הדשא היה לוהט. "זה הייתה בושה לראות את האלימות שהייתה על המגרש", אמר גוראן פאנדב מלאציו, "השחקנים של רומא עשו כל שביכולתם כדי להפוך את זה לתגרה, כנראה שההפסד עיצבן אותם".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully