וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: צעירי בהרכב במקום ראדי המוצהב

11.4.2009 / 23:18

הזהובים ממשיכים את ההכנות לקראת משחק החוץ מול בית"ר ירושלים ביום שני. גורם במועדון: "אם נוציא תוצאה טובה, נוכל להסתכל שוב מעלה"

שחקני בני יהודה ערכו הערב (שבת) אימון נוסף לקראת משחק החוץ מול בית"ר ירושלים ביום שני בטדי. למעט שי ניסים ואלי אברבנל הפצועים שסיימו את העונה, נטלו כל שאר השחקנים חלק באימון. המאמן גיא לוזון יאלץ להסתדר ביום שני ללא הקשר מהראן ראדי שייעדר בעקבות צבירת כרטיסים צהובים. מי שיפתח במקומו של ראדי הוא לירוי צעירי, שהחלים לגמרי מהפציעה בשריר רגלו ויתופקד לצידו של קובי מויאל בקישור האחורי.

בחוליית ההגנה לא צפויים שינויים וגם הערב תורגלה הרביעייה הקבועה כאשר מילאן מרטינוביץ' ודין מורי יפתחו במרכז ההגנה ועוז ראלי וכפיר אדרי יתופקדו כרגיל בעמדות המגנים. גם בחלק הקדמי לא צפויות הפתעות כאשר תמיר כחלון ופדרו גלבאן, שכבשו בנצחון מול נתניה, יפתחו גם הפעם, כאשר אלירן עטר יתופקד כחלוץ בודד בחוד.

בקבוצה ינסו להמשיך את המומנטום החיובי מהנצחון על מכבי נתניה במחזור הקודם, ויקוו לחזור עם נקודות גם מאצטדיון טדי, שם נוצחה הקבוצה 1:0 לפני כחודש וחצי משער של ברק יצחקי עמוק בתוספת הזמן. "ננסה לעשות תוצאה טובה גם בטדי, אפשר לחזור משם עם נקודות", אמר הערב גורם במועדון. "אחרי טדי יהיו לנו שני משחקי בית רצופים מול הכח ומכבי פתח תקווה, כך שאם נוציא תוצאה טובה בירושלים נוכל להסתכל שוב כלפי מעלה", הוסף הגורם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully