וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברסה עשתה את המוטל עליה

אחרי ההצגה מול באיירן מינכן, הסתפקה ברצלונה ב-0:2 קליל על רקראטיבו, הפער מריאל מדריד צמח לתשע. ויאריאל-מלאגה 2:0

אחרי שהבטיחה מעשית את עלייתה לחצי גמר ליגת האלופות עם הניצחון הענק 0:4 על באיירן מינכן, המשיכה הערב (שבת) ברצלונה במסעה אל השבת האליפות לחיקה, אחרי שנתיים ללא אחת כזאת. הקבוצה של פפ גווארדיולה עשתה הפעם חצי עבודה ושמרה על כוחות ב-0:2 על רקראטיבו הואלבה במסגרת המחזור ה-30 של הליגה הספרדית. במשחק השני של הערב המשיכה ויאריאל את הצניחה החופשית שלה עם הפסד ביתי 2:0 למלאגה.

ברצלונה - רקראטיבו 0:2

החבורה הקטאלנית עשתה לעצמה את החיים קלים, כשכבר אחרי 42 שניות מפתיחת המשחק השכינה כדור ראשון ברשת של יריבתה מאנדלוסיה. אנדראס אינייסטה חתום על השער, אחרי כדור רוחב שהוציא תיירי הנרי. בארסה שמרה על הילוך נמוך במהלך המשחק, והתרכזה יותר בלשמור על השער מאשר ממש להבקיע שערים נוספים. בדקה ה-67 החלק אינייסטה בריצה אל עבר השער, הכדור שהוא שלח לרחבה, פגש את רגלו של מגן רקרא, מוריס, וחדר לשער. בדקה ה-81 קיבלה בארסה פנדל, אך לאו מסי התרשל ובעט חלש מאוד, רייסגו עצר בקלילות.

בארסה העלתה את יתרונה בפסגה לתשע נקודות, לפני משחקה של ריאל מדריד ביום ראשון, שתארח בסנטיאגו ברנבאו את ויאדוליד ותנסה להחזיר את הפער לשש נקודות. ההפסד של רקראטיבו מותיר אותה מתחת לקו האדום, והיא תחכה אולי למחזור הבא כדי לעלות מעליו.

ויאריאל - מלאגה 2:0

עד לפני שבועיים היה נדמה שויאריאל משייטת לעבר המקום הרביעי ועוד עונה בליגת האלופות, אבל מאז עובר משהו רע על הצוללת הצהובה, ואחרי התבוסה לאלמריה במחזור הקודם (3:0) ספגו שחקניו של מנואל פלגריני עוד מכה לא נעימה, והפעם בבית. שלושה ימים לפני משחק הגומלין המכריע ברבע גמר ליגת האלופות מול ארסנל באצטדיון האמירויות (1:1 במשחק הראשון), הגיעה מלאגה למדריגאל ללא רגשי נחיתות ועלתה ליתרון מרגליו של דודה הפורטוגלי בדקה ה-38. ויאריאל ניסתה להגיב, אבל השער השני נפל דווקא בשערה כשאליסאו חתם את התוצאה הסופית בדקה ה-86.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully