וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: עכשיו תורה של בורדו

הקבוצה של לורן בלאן תפסה זמנית את הפסגה בזכות 0:2 על אוקזר. טולוז רביעית (0:1 על נאנט), קון נטשה את הקו האדום (1:2 בלה האבר)

המחזור ה-31 בצרפת נפתח הערב (שבת) בסימן המאבק הצמוד בצמרת הטבלה ובתחתית. בחלק העליון עלתה בורדו זמנית לפסגה בזכות ניצחון 0:2 באוקזר, כשגם טולוז צימצמה פערים מהשלישייה המובילה עם 0:1 קטן על נאנט. בתחתית הצליחה קון לנטוש את הקו האדום, עם 1:2 בלה האבר וניצחון ראשון אחרי 15 משחקים.

אוקזר - בורדו 2:0

אחרי שלושה ניצחונות רצופים שהחזירו אותם למצבם ההתחלתי כמועמדים לתואר, רצתה בורדו לתפוס ל-24 שעות את פסגת הליגה. שחקניו של לורן בלאן הגיעו נחושים והצהירו על כוונתם לסיים את העונה עם תואר, ולחפות הערב עמדו במטרה. פרננדו הברזילאי נגח מקרוב את הראשון של בורדו בדקה ה-34 אחרי כדור קרן של וונדל, שבעצמו הבקיע את השני בדקה ה-80.

טולוז - נאנט 0:1

התיקו בקון במחזור הקודם פגם מעט בשאיפות ליגת האלופות של טולוז, אך הערב, במפגש מול מאמנם לשעבר אלי בופ וקבוצתו המסובכת, חזרו הסגולים לנצח. מי אם לא מלך שערי הליגה, אנדרה פייר ג'יניאק, עשה את העבודה עבור טולוז עם שער ממרחק בדקה ה-53. טולוז תהיה באירופה, השאלה באיזה מפעל.

לה האבר - קון 2:1

קרב התחתית הקריטי עבור האורחים הסתיים בצורה האופטימלית. אחרי 15 משחקים ללא ניצחון, חזרה קון לטעום את טעמו של ניצחון. כמעט חמישה חודשים זה לקח, אבל שחקניו של פרנק דומא נשארו נחושים ועשו זאת הפעם. סטיב סבידאן העלה אותם ליתרון בדקה ה-19, אבל אמאדו אלאסן השווה בדקה ה-41. השיוויון החזיק עד שהגיע ריינאל למייטר וחרץ את גורל המשחק עם שער בדקה ה-87. קון מעל הקו האדום, לפחות זמנית.

לה מאן - סושו 0:2
ללה מאן: רולאן לאמה (35), מודיבו מאיגה (87)

ניס - לוריין 0:2
לניס: לוק רמי (58 ו-60)

נאנסי - ואלנסיין 0:2
לנאנסי: דמיאן מקאלוסו (90), יוסוף חאג'י (90+3)

ראן - סנט אטיין 0:1
לראן: רומיין דאנזה (48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully